Klocki hamulcowe motocyklowe
BMW R 850 Classic
Wybierz rocznik
Usuń motocykl
W tarczowym układzie hamulcowym, podstawowym elementem roboczym są klocki hamulcowe. To one, dociskane do tarczy, zmniejszają prędkość obrotową koła i w konsekwencji prędkość całego motocykla. Z tego powodu BMW R 850 Classic wymaga odpowiednio sprawnych, dobranych do jednośladu i odpowiednio zamontowanych klocków hamulcowych. To właśnie klocki pozwolą ci lepiej panować nad pojazdem w niebezpiecznych sytuacjach. Wybierając klocki hamulcowe do BMW R 850 Classic zwróć uwagę na ich kształt, mocowanie i wykorzystywane materiały. Wystrzegaj się tanich zamienników; nawet, jeśli BMW R 850 Classic zyska na sprawności hamowania, często stanie się to kosztem bardzo szybkiego zużycia lub narażenia elementów hamulców na uszkodzenie. Jeśli nie zamierzasz agresywnie wykorzystywać pojazdu, postaw na sprawdzone, dobrej jakości klocki standardowe. Pamiętaj, że wiele zależy też od poziomu zużycia części. Regularnie sprawdzaj układ hamulcowy w BMW R 850 Classic pod kątem równomiernego zużycia klocków. Po przekroczeniu wartości granicznych lub w sytuacji, gdy klocki starły się nierównomiernie, wymień klocki na nowe.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 35
-5%
123,92 zł
130,44 zł
Najniższa cena: 130,44 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 707 SH (2 szt.) - MCB707SH
-5%
133,70 zł
140,74 zł
Najniższa cena: 140,74 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 680 SV (2 szt.) - MCB680SV
-10%
255,87 zł
284,30 zł
Najniższa cena: 284,30 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 407 EPFA HH (2 szt.) - EPFA407HH
(1)
Posiadamy Klocki hamulcowe motocyklowe do BMW R 850 Classic
- BMW R 850 Classic koła szprychowe ABS 1998
- BMW R 850 Classic koła szprychowe ABS 1999
- BMW R 850 Classic koła szprychowe ABS 2000-2001
- BMW R 850 Classic koła szprychowe ABS 2001
- BMW R 850 Classic koła szprychowe 1998
- BMW R 850 Classic koła szprychowe 1999
- BMW R 850 Classic koła szprychowe 2000-2001
- BMW R 850 Classic koła szprychowe 2001
other_motorcycle_models
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW R 850
- BMW R 18 1800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW R 900
- BMW R 65 650 RT
- BMW R 1200 NineT Urban G/S
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 1250 RT
- BMW R 1250 RS
- BMW R 1250 R
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW R 1200 R
- BMW R 1200 RS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW R 1200 RT
- BMW R 1200 HP2 Sport
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 1150 RT
- BMW R 1200 ST
- BMW R 1100 RT
- BMW R 68 600