Producent
Kolor
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj

238,24 zł
297,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty

226,34 zł
282,92 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 112 G&B otwarty z zapinką złoty

161,71 zł
202,14 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 136 G&B otwarty z zapinką złoty

205,46 zł
256,82 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 134 otwarty z zapinką

289,46 zł
361,83 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 118 X-Ring otwarty z zapinką

231,76 zł
289,70 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 116 G&B otwarty z zapinką złoty

333,62 zł
417,02 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 136 X-Ring otwarty z zapinką

151,76 zł
189,70 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 136 otwarty z zapinką

318,24 zł
397,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 130 X-Ring otwarty z zapinką

213,08 zł
266,35 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 132 G&B otwarty z zapinką złoty

219,54 zł
274,43 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 136 G&B otwarty z zapinką złoty

152,21 zł
190,26 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 128 G&B otwarty z zapinką złoty

144,13 zł
180,16 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 126 otwarty z zapinką

137,93 zł
172,41 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 116 G&B otwarty z zapinką złoty

288,19 zł
360,24 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ERT3 114 G&G otwarty z zapinką złoty

309,09 zł
386,36 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 126 X-Ring otwarty z zapinką

216,30 zł
270,38 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 134 G&B otwarty z zapinką złoty

154,58 zł
193,22 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 130 G&B otwarty z zapinką złoty

199,33 zł
249,16 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 130 otwarty z zapinką

149,82 zł
187,28 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 126 G&B otwarty z zapinką złoty

209,85 zł
262,31 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 130 G&B otwarty z zapinką złoty

191,84 zł
239,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 128 otwarty z zapinką

142,69 zł
178,36 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 120 G&B otwarty z zapinką złoty

343,42 zł
429,28 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 140 X-Ring otwarty z zapinką

190,49 zł
238,11 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 118 G&B otwarty z zapinką złoty

200,18 zł
250,23 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 124 G&B otwarty z zapinką złoty

222,31 zł
277,89 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 110 G&B otwarty z zapinką złoty

128,42 zł
160,53 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 108 G&B otwarty z zapinką złoty

148,70 zł
185,87 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 130 otwarty z zapinką

311,76 zł
389,70 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 128 X-Ring otwarty z zapinką

130,79 zł
163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 110 G&B otwarty z zapinką złoty

274,74 zł
343,43 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 112 X-Ring otwarty z zapinką

279,64 zł
349,55 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 114 X-Ring otwarty z zapinką

214,21 zł
267,76 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 106 G&B otwarty z zapinką złoty

159,60 zł
199,50 zł
Łańcuch napędowy DID 420 NZ3 140 otwarty z zapinką

358,14 zł
447,67 zł
Łańcuch napędowy DID 428 VX 146 X-Ring otwarty z zapinką
Posiadamy Łańcuchy motocyklowe do Honda CRF 150
- Honda CRF 150 RB 2012
- Honda CRF 150 RB 2007
- Honda CRF 150 RB 2009
- Honda CRF 150 RB 2010
- Honda CRF 150 RB 2013
- Honda CRF 150 F 2006
- Honda CRF 150 F 2008
- Honda CRF 150 F 2009
- Honda CRF 150 F 2003
- Honda CRF 150 F 2005
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2007
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2008
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2009
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2012
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2013
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2014
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2008
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2014
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2018
- Honda CRF 150 F 2007
- Honda CRF 150 F 2010
- Honda CRF 150 F 2011
- Honda CRF 150 F 2012
- Honda CRF 150 F 2013
- Honda CRF 150 F 2014
- Honda CRF 150 F 2015
- Honda CRF 150 F 2016
- Honda CRF 150 F 2004
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2010
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2011
- Honda CRF 150 R [17/14 cali] 2015
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2010
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2011
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2015
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2016
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2017
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2019
- Honda CRF 150 RB [19/16 cali] 2020
- Honda CRF 150 R 2016
- Honda CRF 150 R 2017
- Honda CRF 150 R 2018
- Honda CRF 150 R Expert 2018
- Honda CRF 150 R 2022
- Honda CRF 150 R Expert 2022
- Honda CRF 150 R 2021
- Honda CRF 150 F 2019
- Honda CRF 150 R Expert 2023
- Honda CRF 150 R 2007
- Honda CRF 150 R 2023
- Honda CRF 150 F 2017
Honda CRF 150

Honda CRF 150 to motocykl motocrossowy przygotowany do prawdziwych zmagań na zamkniętych torach, którego mogą dosiadać już kilkunastolatki. Został stworzony, aby w ekologicznym stylu stanąć w szranki z dwusuwowymi jednośladami o pojemności 85 cm³, jednakże po ostatnich zmianach w regulaminie zawodów klasy MX 85 nie będzie miał na razie takiej szansy.
Model CRF 150 został wyposażony w czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 149 cm³, będący pomniejszoną kopią napędów takich "wyjadaczy" jak CRF 250 i CRF 450. Z niewielkiej kubatury wyciśnięto moc 23 KM i moment obrotowy na poziomie 13 Nm, które w motocyklu ważącym niespełna 80 kilogramów (ze wszystkimi płynami) generuje niesamowite wrażenia w terenie. Dzięki dwóm układom smarowania (jeden dla jednostki, drugi dla manualnej, pięciostopniowej skrzyni biegów) chłodzenie oleju jest o wiele efektywniejsze, co w połączeniu z wydajnym układem chłodzenia cieczą daje zestaw przygotowany do nieustannej pracy pod maksymalnym obciążeniem w ciężkich warunkach. W układzie zasilania znajdziemy klasyczny gaźnik renomowanej marki Keihin o 32. mm średnicy gardzieli. Jak przystało na wyczynową maszynę w CRF 150 nie znajdziemy zbędnego wyposażenia, dlatego start silnika zainicjujemy jedynie kickstarter'em.
Jednakże zdobycie pierwszego miejsca na zawodach to kwestia nie tylko mocnej jednostki napędowej. Aby doświadczony zawodnik mógł w pełni wykorzystać potencjał 23 KM japońscy konstruktorzy nie oszczędzali na podzespołach. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down o masywnych, 37 mm lagach oraz centralny amortyzator Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu pochodzą z oferty jednego z najlepszych producentów w tej dziedzinie- Showa. Oba komponenty zostały wyposażone w regulację dobicia i odbicia, co z pewnością pozwoli dopasować nastawy pod konkretnego użytkownika. W układzie hamulcowym znajdziemy tarcze o średnicy 220 i 190 mm oraz jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne.
Honda CRF 150 to godny rywal dla dwusuwowej konkurencji z oferty np. Austriackiego KTM-a. Niezawodna konstrukcja, duża moc oraz genialne właściwości jezdne połączone z kompaktowymi wymiarami, niską masą i ergonomiczną pozycją za kierownicą dały maszynę stworzoną do triumfowania w profesjonalnych zawodach. Gdyby jeszcze nie ta cena, wynosząca ponad 20 tys. złotych, oraz fakt, że na polskim rynku można kupić ją jedynie na zamówienie, to Honda mogłaby zapomnieć o zagrożeniu płynącym od innych koncernów.