Łańcuchy motocyklowe
Kawasaki KLE 650 Versys
Producent
Kolor
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj

349,20 zł
436,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

333,20 zł
416,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 447,80 zł
358,24 zł
447,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty

341,20 zł
426,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 415,80 zł
332,64 zł
415,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring otwarty z zapinką

317,20 zł
396,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring otwarty z zapinką

347,75 zł
434,69 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 114 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty

323,34 zł
404,18 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 106 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

353,86 zł
442,32 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty

311,60 zł
389,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring otwarty z zapinką

345,78 zł
432,23 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 122 X-Ring otwarty z zakuwką

354,00 zł
442,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

317,20 zł
396,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring otwarty z zakuwką

392,86 zł
491,08 zł
Łańcuch napędowy DID 530 VX3 110 X-Ring otwarty z zakuwką

606,39 zł
757,99 zł
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX 114 X-Ring otwarty z zakuwką

365,04 zł
456,30 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 120 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

335,55 zł
419,44 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty

323,34 zł
404,18 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 106 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty

341,20 zł
426,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty

421,44 zł
526,80 zł
Łańcuch napędowy DID 530 VX3 118 X-Ring otwarty z zakuwką

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 347,22 zł
277,78 zł
347,22 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 98 X-Ring otwarty z zapinką

654,00 zł
817,50 zł
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX 112 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty

463,84 zł
579,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ZVMX 114 X-Ring otwarty z zakuwką

332,64 zł
415,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring otwarty z zakuwką

425,63 zł
532,04 zł
Łańcuch napędowy DID 530 VX3 112 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

447,84 zł
559,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ZVMX 112 X-Ring otwarty z zakuwką

397,20 zł
496,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ERVT 118 X-Ring G&G otwarty z zapinką złoty

271,84 zł
339,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 96 X-Ring otwarty z zapinką

530,24 zł
662,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ZVMX 118 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty

511,84 zł
639,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ZVMX 114 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty

627,66 zł
784,58 zł
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX 118 X-Ring otwarty z zakuwką

574,48 zł
718,10 zł
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX 108 X-Ring otwarty z zakuwką

642,32 zł
802,90 zł
Łańcuch napędowy DID 530 ZVMX 110 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty

339,60 zł
424,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 120 X-Ring otwarty z zakuwką

306,10 zł
382,63 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 108 X-Ring otwarty z zapinką

339,60 zł
424,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 120 X-Ring otwarty z zapinką

294,78 zł
368,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 104 X-Ring otwarty z zapinką

440,83 zł
551,04 zł
Łańcuch napędowy DID 530 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty

319,84 zł
399,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 114 X-Ring otwarty z zakuwką

400,01 zł
500,01 zł
Łańcuch napędowy DID 530 VX3 112 X-Ring otwarty z zakuwką

518,00 zł
647,50 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ZVMX 116 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty

495,39 zł
619,24 zł
Łańcuch napędowy DID 520 ZVMX 110 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty

319,84 zł
399,80 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 114 X-Ring otwarty z zapinką

255,10 zł
318,87 zł
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 90 X-Ring otwarty z zapinką

418,03 zł
522,54 zł
Łańcuch napędowy DID 530 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty
Posiadamy Łańcuchy motocyklowe do Kawasaki KLE 650 Versys
- Kawasaki KLE 650 Versys 2012
- Kawasaki KLE 650 A Versys 2007
- Kawasaki KLE 650 B Versys 2007
- Kawasaki KLE 650 B Versys 2008
- Kawasaki KLE 650 B Versys 2009
- Kawasaki KLE 650 D Versys 2010
- Kawasaki KLE 650 D Versys 2011
- Kawasaki KLE 650 C Versys 2014
- Kawasaki KLE 650 D Versys ABS 2013
- Kawasaki KLE 650 D Versys ABS 2014
- Kawasaki KLE 650 E Versys 2015
- Kawasaki KLE 650 E Versys 2016
- Kawasaki KLE 650 F Versys ABS 2015
- Kawasaki KLE 650 F Versys ABS 2016
- Kawasaki KLE 650 F Versys ABS 2017
- Kawasaki KLE 650 F Versys Special Edition ABS 2017
- Kawasaki KLE 650 F Versys ABS 2018
- Kawasaki KLE 650 F Versys ABS 2019
- Kawasaki KLE 650 F Versys ABS 2020
- Kawasaki KLE 650 B Versys ABS 2007
- Kawasaki KLE 650 B Versys ABS 2008
- Kawasaki KLE 650 B Versys ABS 2009
- Kawasaki KLE 650 D Versys ABS 2010
- Kawasaki KLE 650 D Versys ABS 2011
- Kawasaki KLE 650 D Versys ABS 2012
- Kawasaki KLE 650 F Versys ABS 2021
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2010
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer 2010
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2011
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer 2011
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2012
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer 2012
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2013
- Kawasaki KLE 650 Versys 2013
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer 2013
- Kawasaki KLE 650 Versys Grand Tourer ABS 2016
- Kawasaki KLE 650 Versys Grand Tourer ABS 2018
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2018
- Kawasaki KLE 650 Versys Grand Tourer ABS 2019
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2019
- Kawasaki KLE 650 Versys Grand Tourer ABS 2020
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2020
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer Plus ABS 2020
- Kawasaki KLE 650 Versys Grand Tourer ABS 2021
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer ABS 2021
- Kawasaki KLE 650 Versys Tourer Plus ABS 2021
- Kawasaki KLE 650 Versys Special Edition ABS 2018
- Kawasaki KLE 650 Versys Special Edition ABS 2019
- Kawasaki KLE 650 Versys Special Edition ABS 2020
Kawasaki KLE 650 Versys

Codzienna eksploatacja w zatłoczonym mieście? Weekendowy wyjazd, a może daleka wyprawa w nieznane? Odpowiedź jest tylko jedna- Kawasaki Versys 650. Lekki motocykl szosowo-turystyczny idealnie sprawdzi się podczas każdej aktywności, a wytrzymała konstrukcja, mocny silnik i niskie zużycie paliwa będą doskonałymi dodatkami każdego kilometra przejechanego za jego sterami. Model Versys 650 utrzymuje się w ofercie japońskiego koncernu nieprzerwanie od 2007 roku, a jego najnowsza generacja nie dość, że otrzymała wiele innowacyjnych rozwiązań i systemów elektronicznych, to dodatkowo jej wygląd przejawia sportowy charakter, który nawiązuje do linii pozostałych modeli z gamy na sezon 2019.
Model Versys 650 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie równoległym o pojemności 649 cm³, która w ofercie Kawasaki na 2019 rok występuje w dwóch wersjach- jedna z nich została dostosowana do kierowców z prawem jazdy kategorii A2, zaś druga, w pełni odblokowana do motocyklistów legitymujących się kategorią A. Mocniejszy wariant cechuje moc maksymalna 69 KM (słabszy ograniczono do 48 KM) i maksymalny moment obrotowy 64 Nm. Takie osiągi w połączeniu z niską masą pojazdu (ze wszystkimi płynami Versys 650 waży zaledwie 217 kilogramów) i elektronicznym systemem wtrysku paliwa renomowanej marki Keihin gwarantują zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu, prędkość maksymalną ponad 200 km/h oraz dynamiczne przyspieszenia- zarówno w mieście, jak i podczas podróży pod pełnym obciążeniem. Chłodzony cieczą czterosuw z czterema zaworami na cylinder sterowanymi podwójnym wałkiem rozrządu został sparowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i wielotarczowym, mokrym sprzęgłem. Idealnie dobrane przełożenia przyczyniają się do fenomenalnego zużycia paliwa. W wersji zdławionej do 35 kW średnie spalanie wynosi zaledwie 4,4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 21 litrów zapewnia użytkownikom niespełna 500 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Nowoczesna konstrukcja silnika oraz zastosowanie podzespołów sprawdzonych producentów nie tylko zapewniło Kawasaki doskonałe warunki do spełnienia najnowszej normy emisji spalin Euro 4, ale także zagwarantowało motocyklistom wytrzymały i bezawaryjny jednoślad na długie lata podróżowania.
Podwozie modelu Versys 650 zostało przygotowane do wyzwań, jakie przed każdą częścią i mechanizmem stawia wymagający wyjazd pod konkretnym obciążeniem wyprawowego ekwipunku i pasażera. Solidna rama typu Diamond z rur stalowych o dużej sztywności i odporności na rozciąganie gwarantuje pewne oparcie dla wytrzymałego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS zapewnia krótką drogę hamowania i przewidywalne zachowanie motocykla niezależnie od napotkanych warunków- zarówno pogodowych, jak i drogowych. Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lag 41 mm, bezstopniowe tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego) oraz pojedynczemu elementowi resorująco-tłumiącemu typu Offset (regulacja napięcia wstępnego sprężyny) osadzonemu pośrednio na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane, pół-pływające tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 300 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne (z przodu) oraz pojedyncza tarcza typu Wave o średnicy 250 mm trzymana w żelaznym uścisku przez zacisk jednotłoczkowy (z tyłu).
Kawasaki Versys 650 to doskonała propozycja dla osób, które chciałyby wejść w posiadanie motocykla turystycznego o solidnej renomie, potwierdzonej setkami podróży po całym świecie. Nisko umieszczony środek ciężkości, duża ładowność i ergonomiczna pozycja za kierownicą pozytywnie zaskoczy niejednego globtrotera, dając możliwość pełnego poczucia pokonywanej trasy. Kręte, górskie drogi, szybkie trasy przelotowe, a może szutrowe szlaki? Niezależnie od ulubionego rodzaju dróg Versys 650 zapewni użytkownikom fenomenalne wrażenia z jazdy przesycone satysfakcją z przejechania każdego kilometra.