Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 2
Posiadamy Manetki motocyklowe do Honda CB 600 Hornet
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2012
- Honda CB 600 F Hornet 2007
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2007
- Honda CB 600 F Hornet 2008
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2008
- Honda CB 600 F Hornet 2009
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2009
- Honda CB 600 F Hornet 2010
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2010
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2011
- Honda CB 600 F Hornet 2000
- Honda CB 600 F Hornet 2001
- Honda CB 600 F Hornet 2002
- Honda CB 600 F Hornet 2003
- Honda CB 600 F Hornet 2004
- Honda CB 600 F Hornet 2005
- Honda CB 600 F Hornet 2011
- Honda CB 600 F Hornet 2012
- Honda CB 600 F Hornet 2013
- Honda CB 600 F Hornet 1998
- Honda CB 600 F Hornet 1999
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2013
- Honda CB 600 S Hornet S F2 2000
- Honda CB 600 S Hornet S F2 2001
- Honda CB 600 S Hornet S F2 2002
- Honda CB 600 F Hornet 2014
- Honda CB 600 F Hornet 2015
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2014
- Honda CB 600 FA Hornet ABS 2015
- Honda CB 600 S Hornet S F2 2003
- Honda CB 600 F Hornet 2006
Honda CB 600 Hornet S
Honda CB 600 S Hornet to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern od 2001 roku. Dzięki dużej owiewce z wysoką szybą, wygodnej pozycji za kierownicą i mocnemu silnikowi stała się ulubieńcem motocyklowych podróżników, którzy długie trasy chcieli pokonywać szybko i bez bólu pleców. Model CB 600 S Hornet zapewniał im wszystko, co tylko mogli sobie wymarzyć.
Honda CB 600 S Hornet została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 599 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw generuje moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 67 Nm, co przy tak niskiej masie motocykla - Hornet bez płynów waży niespełna 180 kilogramów - gwarantuje bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Na pokładzie CB 600 S znajdziemy gaźnikowy układ zasilania, manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane dwoma wałkami rozrządu) i cyfrowy zapłon. Niska masa i dopracowana konstrukcja sprawiły, że - nawet przy tak wysokiej mocy silnika - Honda cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 6 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 16 litrów zapewnia użytkownikom ponad 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy CB 600 S Hornet jest kołyskowa rama rurowa ze stali i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy o skoku 120 mm, tylne zaś centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem olejowym o skoku 128 mm. O bezpieczeństwo podróżujących dba tarczowy układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, a przy tylnym - wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy. Honda CB 600 S Hornet toczy się na 17. calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.