Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
64,77 zł
Filtr oleju Mahle OC619 - OC 619
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213
127,55 zł
141,72 zł
Najniższa cena: 141,72 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 213 HH (2 szt.) - FA213HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
179,06 zł
198,96 zł
Najniższa cena: 198,96 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 322 HH (4 szt.) - FA322/4HH
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
71,55 zł
79,50 zł
Najniższa cena: 79,50 zł
Zębatka przód JT JTF704.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF704.16RB
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 (2 szt.) - FA244
378,00 zł
472,50 zł
Najniższa cena: 472,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 525 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID525VX3G&B-110
Posiadamy Części motocyklowe do Husqvarna Nuda 900
- Husqvarna Nuda 900 i.e. 2012
- Husqvarna Nuda 900 R i.e. 2012
- Husqvarna Nuda 900 ABS 2013
- Husqvarna Nuda 900 R ABS 2013
- Husqvarna Nuda 900 ABS 2014
- Husqvarna Nuda 900 ABS 2015
- Husqvarna Nuda 900 R 2013
- Husqvarna Nuda 900 R 2014
- Husqvarna Nuda 900 R ABS 2014
- Husqvarna Nuda 900 R 2015
- Husqvarna Nuda 900 R ABS 2015
- Husqvarna Nuda 900 ABS 2012
- Husqvarna Nuda 900 R ABS 2012
- Husqvarna Nuda 900 2013
- Husqvarna Nuda 900 2014
other_motorcycle_models
- Husqvarna EE 0
- Husqvarna Vitpilen 401
- Husqvarna Svartpilen 401
- Husqvarna Svartpilen 250
- Husqvarna Norden 901
- Husqvarna Svartpilen 200
- Husqvarna Svartpilen 125
- Husqvarna OR 390
- Husqvarna OR 250
- Husqvarna XC 430
- Husqvarna XC 250
- Husqvarna SM 610
- Husqvarna SM 450
- Husqvarna SM 510
- Husqvarna WMX 510
- Husqvarna WXE 510
- Husqvarna LT 610
- Husqvarna Supermoto 701
- Husqvarna Enduro 701
- Husqvarna RT 360
- Husqvarna WR 450
- Husqvarna WR 400
- Husqvarna TX 300
- Husqvarna WR 360
- Husqvarna WR 390
- Husqvarna WR 250
- Husqvarna WR 125
- Husqvarna CR 400
- Husqvarna CR 360
- Husqvarna CR 390
- Husqvarna CR 450
- Husqvarna CR 250
- Husqvarna CR 125
- Husqvarna FX 350
- Husqvarna FS 450
- Husqvarna FX 450
- Husqvarna FC 450
- Husqvarna FC 350
- Husqvarna FC 250
- Husqvarna FE 450
- Husqvarna FE 501
- Husqvarna FE 350
- Husqvarna TE 450
- Husqvarna FE 250
- Husqvarna TE 300
- Husqvarna TE 610
- Husqvarna TE 310
- Husqvarna TE 510
- Husqvarna TE 150
Husqvarna Nuda 900
Husqvarna Nuda 900 to rasowy motocykl klasy Naked prosto od marki z surowej Skandynawii. W Polsce nazwa modelu zdezorientuje każdego, kto przyjrzy się jego specyfikacji technicznej lub zobaczy go na własne oczy. 100 KM, 100 Nm i 175 kilogramów masy własnej to zestawienie, które z pewnością nie wywoła u nikogo znużenia podczas jazdy, a dynamiczna stylistyka ostrymi kształtami nadwozia potnie na kawałki splin i letarg u motocyklistów, którzy poddali się złudnemu wrażeniu, że za kierownicą doświadczyli już wszystkiego i nic nie jest w stanie ich zaskoczyć.
(Gwoli wyjaśnienia Husqvarna od 1987 roku należy do włoskiego koncernu Cagiva, a wyraz "Nuda" to z języka włoskiego "Goły", co dosadnie opisuje wygląd motocykla)
Motocykl został wyposażony w zmodyfikowaną jednostkę napędową z BMW F 800 R o zwiększonej pojemności skokowej, co oczywiście przyczyniło się do zwiększenia mocy maksymalnej. Chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 898 cm³ dysponuje mocą 105 KM i momentem obrotowym 100 Nm, co w maszynie o tak lekkiej konstrukcji zaowocowało prędkością maksymalną 215 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w niespełna 4 sekundy. Niedługo po premierze w 2012 roku "serce" Nudy zyskało wśród użytkowników ogromną sympatię. Chwalono przede wszystkim natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu, precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz dobrą elastyczność silnika, czyniące Husqvarne bardzo wszechstronnym jednośladem. Dzięki elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa, ośmiozaworowej głowicy z podwójnym wałkiem rozrządu oraz układowi wydechowemu z regulowanym katalizatorem nawet po 6 latach obecności na rynku nadal można stwierdzić, że jest to motocykl nowoczesny, nie odbiegający od dzisiejszych standardów i najnowszych modeli.
W takim motocyklu zawieszenie pełni równie ważną rolę, co jednostka napędowa, dlatego Husqvarna nie oszczędzała na podzespołach projektując najostrzejszego nakeda w swojej historii. Przednie koło amortyzuje masywny widelec teleskopowy (średnica goleni-48 mm!) typu Upside-down wyposażony w pełen zakres regulacji o bardzo sportowej charakterystyce, pochodzący z fabryk wiodącej firmy Sachs. Pracę tylnego koła nadzoruje w pełni regulowany amortyzator typu Monoshock renomowanej marki Öhlins. Pojedynczy element resorująco-tłumiący oparto na wahaczu wleczonym, który tak jak niektóre elementy ramy i ażurowe felgi został wykonany z lekkich stopów aluminium. Układ hamulcowy to kolejny dowód na to, że w przypadku tego modelu konstruktorzy mieli do powiedzenia więcej, niż księgowi. Na przedniej osi znajdziemy potężne tarcze o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski, zaś z tyłu- pojedynczą tarczę o średnicy 265 mm i zacisk jednotłoczkowy. Wszystkie podzespoły układu hamulcowego pochodzą od lidera w tym segmencie- niemieckiej marki Brembo.
Husqvarna Nuda 900 to maszyna, która z pewnością spodoba się wszystkim motocyklistom lubiącym ostrą jazdę po górskich serpentynach i natychmiastowe przemieszczanie się w zatłoczonym mieście. Będzie również idealnym wyborem dla fanów klasy Supermoto, ponieważ przez szeroką kierownicę, wąską kanapę i zbiornik paliwa oraz bardzo aktywną pozycję za sterami jazda na Nudzie jest bardzo zbliżona do tego, czego możemy doświadczyć właśnie na motocyklach klasy SM.