Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki UH 200 Burgman 2012
- Suzuki UH 200 G Burgman 2011
- Suzuki UH 200 Burgman 2007
- Suzuki UH 200 Burgman 2008
- Suzuki UH 200 G Burgman 2008
- Suzuki UH 200 Burgman 2009
- Suzuki UH 200 G Burgman 2009
- Suzuki UH 200 Burgman 2010
- Suzuki UH 200 G Burgman 2010
- Suzuki UH 200 Burgman 2011
- Suzuki UH 200 Burgman 2013
- Suzuki UH 200 Burgman 2014
- Suzuki UH 200 Burgman 2015
- Suzuki UH 200 Burgman 2016
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2014
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2015
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2016
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2017
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2018
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2019
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2020
- Suzuki UH 200 Burgman Special Edition 2013
- Suzuki UH 200 G Burgman 2012
- Suzuki UH 200 G Burgman 2013
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2023
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2022
- Suzuki UH 200 A Burgman ABS 2021
other_motorcycle_models
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki UH 125 Burgman
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
- Suzuki TM 75
- Suzuki PE 175
- Suzuki RS 175
- Suzuki GS 300
- Suzuki LT 300
- Suzuki LT-F 300
- Suzuki VS 1400 Intruder
Suzuki UH 200 Burgman
Suzuki UH 200 Burgman to kolejny przedstawiciel najpopularniejszej gamy skuterów miejskich japońskiego producenta, który odniósł spektakularny sukces. Co prawda w Polsce nie zdobył szerokiego grona odbiorców, ale już w krajach zachodniej Europy i w Azji jego popularność przyćmiewa konkurencyjne modele. Wszystko to zasługa wytrzymałej konstrukcji, atrakcyjnej stylistyki i optymalnych osiągów. Bezawaryjność oraz konkurencyjna cena nowych i używanych egzemplarzy to kolejne zalety “średniego” Burgmana.
Suzuki UH 200 Burgman zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 200 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy z rozrządem OHC (4 zawory na cylinder) zasilany jest nowoczesnym systemem elektronicznego wtrysku paliwa, który zapewnia bezawaryjność, energiczną reakcję na ruch manetki gazu i niskie spalanie. Średnie zużycie paliwa w mieście nie przekracza 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 11 litrów zapewnia niemal 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Moc maksymalna 18,4 KM osiągana przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 17 Nm osiągany przy 6000 obr./min trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT.
Suzuki UH 200 Burgman cechuje się miękko zestrojonym zawieszeniem, dzięki któremu komfortowo pokonamy codzienną drogę do pracy, i wydajnym układem hamulcowym, zapewniającym wysoki poziom bezpieczeństwa w każdych warunkach. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy o skoku 92 mm i pojedynczą tarczę hamulcową z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zainstalowano amortyzator olejowy o skoku 83 mm i tarczę hamulcową współpracującą z zaciskiem jednotłoczkowym. Suzuki Burgman 200 porusza się na 13- i 12- calowych obręczach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 110/90-13 i 130/70-12 (przód/tył).
Suzuki UH 200 Burgman to ciekawa propozycja dla osób, które na co dzień muszą się mierzyć z wyzwaniami rzucanymi przez miejską dżunglę. Korki, dynamiczna jazda od świateł do świateł i problemy z parkowaniem - dla Burgmana 200 to żaden problem. Kompaktowa konstrukcja, wysoka moc i ekonomiczne spalanie idealnie sprawdzą się w każdej aglomeracji.