Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
76,15 zł
Automat stopu przód JMP
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
196,90 zł
Łańcuszek rozrządu Yamaha produkt OEM
639,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG1454 Yamaha YZF 125R ABS 14-17 MT 125 ABS 15-17 - NG1454
70,86 zł
Czujnik sprzęgła JMT Yamaha
16,68 zł
17,56 zł
Najniższa cena: 17,56 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia Tourmax 2 szt - CIR-11/2
140,48 zł
Dźwignia hamulca Produkt OEM
138,19 zł
Dźwignia hamulca Produkt OEM
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MW 125 Tricity
- Yamaha MW 125 Tricity 2014
- Yamaha MW 125 Tricity 2016
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2015
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2016
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2017
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2018
- Yamaha MW 125 Tricity 2015
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2019
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2020
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2021
- Yamaha MW 125 A Tricity ABS 2014
other_motorcycle_models
- Yamaha MW 300
- Yamaha MW 125
- Yamaha MW 300 Tricity
- Yamaha MWS 150
- Yamaha MWD 300 Tricity
- Yamaha MWS 150 Tricity 155
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
Yamaha MW 125 Tricity
Yamaha Tricity 125 to miejski skuter stworzony dla tych, co mają dosyć poruszania się środkami komunikacji masowej w zatłoczonych aglomeracjach. Wystarczy legitymować się prawem jazdy kategorii A1 lub B (od co najmniej 3 lat), aby korzystać z autorskiej technologii Leaning Multi Wheel, która niedoświadczonym motocyklistom zapewni stabilność i pewność prowadzenia nawet na najgorszych nawierzchniach.
Zastosowanie trzech kół niesie za sobą szereg zalet. Dodatkowa opona na przedzie pojazdu zapewnia większą powierzchnię styku z drogą, co w efekcie potęguje przyczepność podczas złych warunków pogodowych lub drogowych. Oznacza to, że pokonywanie zakrętu lub dynamiczna zmiana toru jazdy na wprost przebiega pewniej i znacząco zwiększa bezpieczeństwo eksploatacji. Kolejne zalety dostrzeżemy w ruchu miejskim. Powolne manewrowanie w ciasnym korku lub pozostawienie pojazdu na parkingu nie wymaga aż tak dużego zaangażowania ze strony użytkowników, jak w przypadku skutera o konwencjonalnej budowie. Nie mniej istotną zaletą jest fakt, że poruszanie się Tricity, mimo niewielkiej pojemności skokowej silnika, przyniesie bardziej doświadczonym jeźdźcom wiele zabawy. Układ dwóch kół we frontowej części maszyny zapewni zupełnie nowe doświadczenia z prowadzenia niepozornej "125-tki", co z pewnością zaskarbi sobie uwagę motocyklistów z wieloletnim stażem w eksploatacji jednośladu.
Jednakże specyficzny układ jezdny to nie wszystko, czym może pochwalić się trójkołowe dziecko Yamahy. Tricity to również nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne gwarantujące bezpieczeństwo jazdy na najwyższym poziomie. Oświetlenie w technologii LED zapewni doskonałą widoczność kierowy i pozostałym członkom ruchu, a zintegrowany układ hamulcowy UBS z przeciwpoślizgowym systemem ABS okaże się niezbędny na śliskich i luźnych nawierzchniach, przy okazji do minimum upraszczając obsługę skutera. Gdy dołożymy do tego system oświetlanych schowków i ergonomiczną pozycję za kierownicą otrzymamy maszynę, która idealnie wpisuje się w wymagania i potrzeby współczesnego klienta.
Tricity to jeden z najatrakcyjniejszych skuterów w swojej klasie pojemnościowej, w którym dwa przednie koła jedynie urozmaicają sylwetkę i nadają jej niepowtarzalnego charakteru. Szeroka osłona na nogi i kompaktowa szyba zapewni niemalże całkowitą ochronę przed wiatrem i deszczem, zaś elegancka i miękka linia ze sportowym zacięciem pozwoli udać się nim nawet na biznesowe spotkanie, nie odstając wyrafinowaniem od ubioru podróżujących.
Źródłem napędu Tricity jest czterosuwowy silnik Blue Core o pojemności 124 cm³, który użytkownikom daje do dyspozycji moc maksymalną ponad 12 KM i maksymalny moment obrotowy 11,5 Nm. Dobra dynamika i wysoka kultura pracy jednostki napędowej to nieodłączny element chłodzonego cieczą "singla". W jego głowicy znajdziemy cztery zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania, elektroniczny system wtrysku paliwa gwarantujący nieprawdopodobnie niskie zużycie benzyny. Według producenta najspokojniejsi użytkownicy mogą ograniczyć spalanie nawet do 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7,2 litra daje w rozrachunku ponad 350 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Nietypowa konstrukcja trzykołowego podwozia skrywa sprawdzone rozwiązania. Przednie, 14-calowe koła amortyzują dwa widelce teleskopowe, a tylne, 13-calowe, dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na wahaczu wleczonym, którym w tym przypadku jest bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT. W układzie hamulcowym znajdziemy tarcze o średnicach 220 mm i 230 mm oraz jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, współpracujące ze wcześniej wspomnianymi systemami UBS i ABS.
Yamaha Tricity 125 to skuter, który z pewnością wyróżni się w miejskim zgiełku i to nie tylko pod względem wyglądu. Pewności prowadzenia i stabilności, jaką Yamaha oferuje w bardzo rozważnej cenie, nie zapewni żadna klasyczna konstrukcja z dwoma kołami na pokładzie.