Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
116,41 zł
Regulator napięcia Yamaha - 86778
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
19,80 zł
Zabezpieczenie JMP zębatki przedniej
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha YBR 250
- Yamaha YBR 250 2012
- Yamaha YBR 250 2011
- Yamaha YBR 250 2009
- Yamaha YBR 250 2007
- Yamaha YBR 250 2008
- Yamaha YBR 250 2010
- Yamaha YBR 250 2013
- Yamaha YBR 250 Fazer 2010
- Yamaha YBR 250 Fazer 2008
- Yamaha YBR 250 Fazer 2009
other_motorcycle_models
- Yamaha YBR 125
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
- Yamaha DS-6 250
- Yamaha DS-7 250
Yamaha YBR 250
Yamaha YBR 250 zadebiutowała na Polskim rynku w 2007 roku i z marszu stała się ogromnym przebojem. W kraju nad Wisłą wielu użytkowników jednośladów ceni sobie prostotę wykonania, klasyczny charakter i ogromną funkcjonalność swoich maszyn, a produkowany w Brazylii naked od samego początku doskonale trafiał w te gusta. Wraz z siostrzanym modelem o mniejszej pojemności skokowej silnika (modelem YBR 125, którego produkcję powierzono fabrykom ulokowanym w Chinach) z pozoru przeciętna Yamaha zdominowała rynek uniwersalnych motocykli i do dziś jest bardzo cenionym jednośladem na rynku wtórnym.
Model YBR 250 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 249 cm³, która dzięki satysfakcjonującym osiągom zapewni swoim użytkownikom odpowiednią dynamikę i atrakcyjne zużycie paliwa. Moc maksymalna 21 KM i maksymalny moment obrotowy 20,5 Nm w połączeniu z niewielką masą własną pojazdu (raptem 154 kilogramy ze wszystkimi płynami) to gwarancja zdecydowanej reakcji na ruch manetki gazu i prędkości maksymalnej ponad 140 km/h. Warto zwrócić uwagę również na spalanie, ponieważ w codziennym środku transportu ma one nie mniejsze znaczenie, co osiągi i komfort użytkowania. Średnie zużycie benzyny oscyluje w granicach 2,5-3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o ogromnej pojemności 19,2 litra zapewni użytkownikom nawet 770 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Oczywiście najwyższy wynik uzyskamy zapewne tylko w trasie, aczkolwiek taka wartość nawet dziś, 12 lat po premierze tego modelu, nadal robi niemałe wrażenie. Chłodzony powietrzem czterosuw posiada dwuzaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu oraz nowoczesny układ zasilania. To właśnie dzięki elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa uzyskano tak fenomenalne spalanie i żwawą reakcję na ruch manetki gazu. Jednostkę napędową YBR 250 sparowano z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem oraz manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach, do których pracy (według wieloletnich użytkowników) nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Końcowe przeniesienie napędu zrealizowano za pośrednictwem klasycznego łańcucha napędowego, z którego serwisowaniem poradzi sobie nawet największy nowicjusz w motocyklowym świecie.
Szkieletem podwozia Yamahy YBR 250 jest stalowa rama o konstrukcji zamkniętej, która dzięki swojej dużej wytrzymałości i sztywności zapewnia doskonałe oparcie dla klasycznego zawieszenia oraz skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację kół powierzono tradycyjnemu widelcowi teleskopowemu o skoku 115 mm oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej o skoku 120 mm osadzonej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. W związku z niską masą i niewygórowanymi osiągami konstruktorzy z Yamahy postanowili zastosować podstawowy zestaw hamulców, co oczywiście nie oznacza, że nie zapewnia on wystarczającej siły hamowania i odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy. Wręcz przeciwnie. Z przodu zainstalowano wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 282 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś z tyłu, klasyczny hamulec bębnowy o średnicy 130 mm. Oba charakteryzują się satysfakcjonującą skutecznością i wspólnie zapewniają krótką drogę hamowania. Nie mniej istotnym elementem podwozia są 17-calowe koła o ażurowej budowie felg, dzięki którym użytkownicy będą mogli cieszyć się łatwym prowadzeniem i dużą zwrotnością podczas powolnej jazdy oraz pełną kontrolą na dynamicznie pokonywanych zakrętach.
Yamaha YBR 250 to doskonała propozycja dla wszystkich osób, które zamierzają zacząć swoją przygodę z motoryzacją i poszukują do bólu uniwersalnego jednośladu, ponieważ nowo narodzoną pasję chcieliby połączyć z codzienną eksploatacją. Niskie spalanie, wystarczające osiągi, komfortowo zestrojone zawieszenie i legendarna jakość wykonania Yamahy- to wszystko można zdobyć na rynku wtórnym w naprawdę atrakcyjnej cenie.