Przełączniki zespolone motocyklowe
Aeon Revo 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Aeon Revo 50
- Aeon Revo 50 Minikolt 2007
- Aeon Revo 50 W 2007
- Aeon Revo 50 Minikolt 2004
- Aeon Revo 50 Minikolt 2005
- Aeon Revo 50 Minikolt 2006
- Aeon Revo 50 W 2004
- Aeon Revo 50 W 2005
- Aeon Revo 50 W 2006
- Aeon Revo 50 2 2x4 2004
- Aeon Revo 50 2 2x4 2005
- Aeon Revo 50 2 2x4 2006
- Aeon Revo 50 2x4 2004
- Aeon Revo 50 2x4 2005
- Aeon Revo 50 2x4 2006
other_motorcycle_models
- Aeon Revo 100
- Aeon Co-In 125
- Aeon Crossland 350
- Aeon Elite 400
- Aeon Crossland 300
- Aeon Crossland 600
- Aeon Crossland 400
- Aeon Crossland 620
- Aeon Cobra 422
- Aeon Cobra 400
- Aeon Cobra 350
- Aeon CX Sport 100
- Aeon CX Sport 90
- Aeon CX Sport 50
- Aeon Minikolt 50
- Aeon Roadster 180
- Aeon Overland 190
- Aeon Overland 300
- Aeon Overland 125
- Aeon Roadster 300
- Aeon Cobra 60
- Aeon Cobra 50
- Aeon Cobra 90
- Aeon Cobra 220
- Aeon Cobra 180
- Aeon Cobra 100
- Aeon Cobra 125
- Aeon Urban 350
- Aeon Overland 600
- Aeon Elite 350
- Aeon Elite 125
- Aeon Cube 350
- Aeon Cube 300
- Aeon Cobra 300
- Aeon Overland 180
- Aeon Urban 125
- Aeon Overland 200
- Aeon AX 600
- Aeon Cube 400
- Aeon Regal 50
- Aeon Nox 50
- Aeon Aero 50
- Aeon Cobra 320
- Kingway Aeon 50