check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
AGM GMX 450 25

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w AGM GMX 450 25 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. AGM GMX 450 25 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami AGM GMX 450 25. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 4

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do AGM GMX 450 25

  • AGM GMX 450 25 One 4T 2005
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2005
  • AGM GMX 450 25 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 BS Deluxe 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 BS Sport DeLuxe 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 BS Sport Eco 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 RS One DeLuxe 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 RS One Eco 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 RS Sport DeLuxe 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 RS Sport Eco 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 S Deluxe 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 S Eco 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 S One DeLuxe 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 S One Eco 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 S Sport DeLuxe 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 S Sport Eco 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2006
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2006
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2007
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2007
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2008
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2008
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2009
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2009
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2010
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2010
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2011
  • AGM GMX 450 25 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 4T 2014
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2014
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2014
  • AGM GMX 450 25 4T 2015
  • AGM GMX 450 25 One 4T 2015
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2015
  • AGM GMX 450 25 4T 2016
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2016
  • AGM GMX 450 25 4T 2017
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2017
  • AGM GMX 450 25 4T 2018
  • AGM GMX 450 25 Sport 4T 2018
  • AGM GMX 450 25 BS Deluxe 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 BS Sport DeLuxe 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 BS Sport Eco 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 BS Deluxe 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 BS Sport DeLuxe 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 BS Sport Eco 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 RS One DeLuxe 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 RS One Eco 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 RS Sport DeLuxe 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 RS Sport Eco 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 RS One DeLuxe 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 RS One Eco 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 RS Sport DeLuxe 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 RS Sport Eco 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 S Deluxe 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 S Eco 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 S One DeLuxe 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 S One Eco 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 S Sport DeLuxe 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 S Sport Eco 4T 2012
  • AGM GMX 450 25 S Deluxe 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 S Eco 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 S One DeLuxe 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 S One Eco 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 S Sport DeLuxe 4T 2013
  • AGM GMX 450 25 S Sport Eco 4T 2013

other_motorcycle_models