Przełączniki zespolone motocyklowe
Bimota YB8 1000
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Bimota YB8 1000
- Bimota YB8 1000 Carb 1990
- Bimota YB8 1000 Carb 1991
- Bimota YB8 1000 Carb 1992
- Bimota YB8 1000 EFI Evo 1993
- Bimota YB8 1000 EFI Evo 1994
- Bimota YB8 1000 EFI Furano 1992
- Bimota YB8 1000 EFI Furano 1993
other_motorcycle_models
- Bimota DB6 1000
- Bimota DB5 1000
- Bimota YB7 400
- Bimota SB8K 1000
- Bimota DB4 904
- Bimota V 500
- Bimota SB8 1000
- Bimota DB8 1198
- Bimota YB11 1000
- Bimota Tesi 851
- Bimota BB1 650
- Bimota DB3 904
- Bimota DB2 904
- Bimota YB9 600
- Bimota SB6 1100
- Bimota SB6 1000
- Bimota Dieci Biposto 1000
- Bimota V-Due 500
- Bimota Impeto 1198
- Bimota SB7 750
- Bimota SB5 1135
- Bimota SB4 1100 Mirage
- Bimota YB4 750
- Bimota YB11 1000 Superleggera
- Bimota YB10 1000 Dieci
- Bimota YB6 1000
- Bimota YB5 1200
- Bimota Tesi 1000
- Bimota Tesi 992
- Bimota Tesi 906
- Bimota Tesi 803 RaceCafe
- Bimota Tesi 1078
- Bimota SB3 1000
- Bimota KB3 1000
- Bimota SB2 750
- Bimota KB2 600 Laser
- Bimota KB2 500
- Bimota KB1 1000
- Bimota KB1 900
- Bimota KB2 550 Laser
- Bimota HB3 1100
- Bimota HB2 900
- Bimota DB9 1198 Brivido
- Bimota DB5 992
- Bimota DB5 1078
- Bimota DB7 1099
- Bimota DB6 992 Delirio
- Bimota DB6 1078 Delirio