Przełączniki zespolone motocyklowe
BMW C 650 GT
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do BMW C 650 GT
- BMW C 650 GT ABS 2012
- BMW C 650 GT ABS 2013
- BMW C 650 GT ABS 2014
- BMW C 650 GT Edition ABS 2014
- BMW C 650 GT ABS 2015
- BMW C 650 GT Edition ABS 2015
- BMW C 650 GT ABS 2016
- BMW C 650 GT ABS 2017
- BMW C 650 GT ABS 2018
- BMW C 650 GT ABS 2019
- BMW C 650 GT ABS 2020
- BMW C 650 GT Highline ABS 2020
- BMW C 650 GT LS Highline ABS 2020
- BMW C 650 GT Highline ABS 2019
- BMW C 650 GT Option 719 ABS 2019
- BMW C 650 GT Option 719 ABS 2020
- BMW C 650 GT ABS 2021
other_motorcycle_models
- BMW C 400
- BMW C 650
- BMW C 0 Evolution
- BMW C 400 GT
- BMW C 400 X
- BMW C 600 Sport
- BMW R 850
- BMW R 1200
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 850 C Classic
- BMW R 850 C Avantgarde
- BMW R 1200 C Montauk
- BMW R 850 C
- BMW R 1200 C Independent
- BMW R 1200 C
- BMW R 1200 C Avantgarde
- BMW K 75 750 C
- BMW CE 0
- BMW R 1200 CL
- BMW HP4 1000
- BMW F 650 CS
- BMW R 850 Classic
- BMW R 18 1800
- BMW R 1200 R
- BMW R 850 R Comfort
- BMW R 100 1000 Classic Sport
- BMW R 100 1000 Classic Monolever
- BMW R 100 1000 Classic monolever
- BMW R 1200 S
- BMW R 1100 S
- BMW R 100 1000 Roadster Classic
- BMW K 1200 R
- BMW K 1300 R
- BMW K 1200 RS
- BMW R 100 1000 Paris Dakar CL Edition
- BMW K 1100
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW F 850
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000