Przełączniki zespolone motocyklowe
BSA M 21 600
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do BSA M 21 600
- BSA M 21 600 1963
- BSA M 21 600 1962
- BSA M 21 600 1961
- BSA M 21 600 1960
- BSA M 21 600 1959
- BSA M 21 600 1958
- BSA M 21 600 1957
- BSA M 21 600 1956
- BSA M 21 600 1955
- BSA M 21 600 1954
- BSA M 21 600 1953
- BSA M 21 600 1952
- BSA M 21 600 1951
- BSA M 21 600 1950
- BSA M 21 600 1949
- BSA M 21 600 1948
- BSA M 21 600 1947
- BSA M 21 600 1946
- BSA M 21 600 1945
- BSA M 21 600 1944
- BSA M 21 600 1943
- BSA M 21 600 1942
- BSA M 21 600 1941
- BSA M 21 600 1940
- BSA M 21 600 1939
- BSA M 21 600 1938
- BSA M 21 600 1937
other_motorcycle_models
- BSA Brigand 50
- BSA Boxer 50
- BSA M 33 600
- BSA Beaver 50
- BSA B 31 350
- BSA A 50 500
- BSA D7 175 Bantam
- BSA D14/4 175 Bantam
- BSA D5 175 Bantam
- BSA D10 175 Bantam
- BSA D/B 175 Bantam
- BSA D3 150 Bantam
- BSA D1 125 Bantam
- BSA Star Twin 500
- BSA Shooting Star 500
- BSA A75 750
- BSA A7 500
- BSA A65 650
- BSA A50 500
- BSA A10 650