Przełączniki zespolone motocyklowe
Buell X1 1200 Lightning
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Buell X1 1200 Lightning
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5,5 cala 1999
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5,5 cala 2000
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5,5 cala 2001
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5,5 cala 2002
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5 cali 1999
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5 cali 2000
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5 cali 2001
- Buell X1 1200 Lightning i.e. obręcz 5 cali 2002
other_motorcycle_models
- Buell X1 1200
- Buell X1W 1200
- Buell S2 1200
- Buell XB9R 1000
- Buell S3T 1200
- Buell RS 1200
- Buell S3 1200
- Buell RSS 1200
- Buell BLAST 500
- Buell Blast Low 500
- Buell XBRR 1340
- Buell XB12X 1200
- Buell S1 1000
- Buell S1 1200
- Buell S2T 1200
- Buell R 1125
- Buell XB9R 900
- Buell XB12S 1200
- Buell XB12STT 1200
- Buell XB12Ss 1200
- Buell XB9S 900
- Buell S3 1000
- Buell XB12Scg 1200
- Buell XB12R 1200
- Buell CR 1125
- Buell XB9R 1000 Firebolt
- Buell Black Lightning 1190
- Buell SX 1190
- Buell RX 1190
- Buell RS 1190
- Buell XB12SX 1200
- Buell M2 1200
- Buell XB12X 1200 Ulysses
- Buell XB9SX 1000 Lightning CityX
- Buell XB9S 1000 Lightning
- Buell XB12S 1200 Lightning
- Buell XB12R 1200 Firebolt
- Buell S3T 1200 Thunderbolt
- Buell S3 1200 Thunderbolt
- Buell XB12Ss 1200 Lightning Long
- Buell XB12XT 1200 Ulysses
- Buell XB12STT 1200 Lightning Super TT
- Buell 1200 Lightning Long