Przełączniki zespolone motocyklowe
Buffalo/Quelle ZX 50 4T
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Buffalo/Quelle ZX 50 4T
- Buffalo/Quelle ZX 50 4T 4T 2007
- Buffalo/Quelle ZX 50 4T 4T 2008
other_motorcycle_models
- Buffalo/Quelle Thunderbike 125
- Buffalo/Quelle Skeggia 50
- Buffalo/Quelle Silverfox 50
- Buffalo/Quelle Silverfox 25
- Buffalo/Quelle MY 50 AC
- Buffalo/Quelle Carosello 50 AC
- Buffalo/Quelle CY 25 AC
- Buffalo/Quelle Califfone 25
- Buffalo/Quelle AT10 50 Byte AC
- Buffalo/Quelle AT10 25 Byte AC
- Buffalo/Quelle 1M 25
- Buffalo/Quelle Adly AT 125
- Buffalo/Quelle Wind 50 4T
- Buffalo/Quelle Thunderbike 50
- Buffalo/Quelle Hero 125
- Buffalo/Quelle Italo 125
- Buffalo/Quelle Alpino 25
- Buffalo/Quelle Big Panther 125
- Buffalo/Quelle Rex 50 AC 2T
- Buffalo/Quelle Rex 150
- Buffalo/Quelle Rex 250
- Buffalo/Quelle RS 750 50
- Buffalo/Quelle RS 50 Classic 4T
- Buffalo/Quelle SC 125
- Buffalo/Quelle RS 500 50
- Buffalo/Quelle RS 700 50 4T
- Buffalo/Quelle Warrior/Rebel 125
- Buffalo/Quelle Hero 50 4T
- Buffalo/Quelle Speedy 50 4T
- Buffalo/Quelle RS 600 50 4T
- Buffalo/Quelle Rebel 50 4T
- Buffalo/Quelle RS 1100 125
- Buffalo/Quelle RS 1000 125
- Buffalo/Quelle Wild Eagle 5000 4T
- Buffalo/Quelle Wild Eagle 50 4T
- Buffalo/Quelle Alpino 50
- Buffalo/Quelle KVR 125
- Buffalo/Quelle VRR 125
- Buffalo/Quelle VRR 50 4T
- Buffalo/Quelle TVZ 50 4T
- Buffalo/Quelle Minibike 50 4T
- Buffalo/Quelle TVZ 25 4T
- Buffalo/Quelle KVR 50 4T
- Buffalo/Quelle Streak 50 AC
- Buffalo/Quelle Tanco 50 4T
- Buffalo/Quelle Warrior/Rebel 50 4T
- Buffalo/Quelle Viper 150
- Buffalo/Quelle Stinger 250