Przełączniki zespolone motocyklowe
Cagiva Raptor 1000
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Cagiva Raptor 1000
- Cagiva Raptor 1000 2000
- Cagiva Raptor 1000 2001
- Cagiva Raptor 1000 2002
- Cagiva Raptor 1000 2003
- Cagiva Raptor 1000 2004
- Cagiva Raptor 1000 2005
- Cagiva Raptor 1000 1999
- Cagiva Raptor 1000 2006
- Cagiva Raptor 1000 2007
- Cagiva Raptor 1000 2008
other_motorcycle_models
- Cagiva Raptor 650
- Cagiva Raptor 125
- Cagiva X-Tra Raptor 1000
- Cagiva Elefant 750
- Cagiva SXT 125
- Cagiva Freccia 125
- Cagiva Mito 125
- Cagiva Elefant 900
- Cagiva City 50
- Cagiva Enduro 125
- Cagiva Dakar 125
- Cagiva Cruiser 125
- Cagiva Cross 125
- Cagiva Cross 250
- Cagiva Supercity 80
- Cagiva Cross 200
- Cagiva MXR 250
- Cagiva Mantis 50
- Cagiva Supercity 50
- Cagiva Supercity 125
- Cagiva V-Raptor 650
- Cagiva Navigator 1000
- Cagiva V-Raptor 1000
- Cagiva Xtra-Raptor 1000
- Cagiva W12 350
- Cagiva WA 80
- Cagiva W4 50
- Cagiva K3 50
- Cagiva VMX 125
- Cagiva SXT 350
- Cagiva WMX 500
- Cagiva WMX 250
- Cagiva WMX 125
- Cagiva Tamanaco 125
- Cagiva T4R 350
- Cagiva Standard 125
- Cagiva Speciale 125
- Cagiva River 500
- Cagiva River 600
- Cagiva Roadster 125
- Cagiva SST 350
- Cagiva SST 250
- Cagiva SST 125
- Cagiva K7 125
- Cagiva Corsa 50
- Cagiva Electra 125