Przełączniki zespolone motocyklowe
CFMOTO CForce 800
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do CFMOTO CForce 800
- CFMOTO CForce 800 i 2014
- CFMOTO CForce 800 i 2015
- CFMOTO CForce 800 EPS i 2015
- CFMOTO CForce 800 XL DLX i 2016
- CFMOTO CForce 800 XL One i 2016
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 EPS 25th Anniversary 2016
- CFMOTO CForce 800 XC EPS LX 2019
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 EPS 2015
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 EPS 2016
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 EPS 2017
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 2014
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 2015
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 XC EPS 2018
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 XC EPS 2019
- CFMOTO CForce 800 EFI 4x4 XC EPS 2020
- CFMOTO CForce 800 XL EFI 4x4 DLX 2017
- CFMOTO CForce 800 XL EFI 4x4 DLX 2016
- CFMOTO CForce 800 XL EFI 4x4 EPS 25th Anniversary 2016
other_motorcycle_models
- CFMOTO CForce 820
- CFMOTO CForce 400
- CFMOTO CForce 625
- CFMOTO CForce 450
- CFMOTO CForce 1000
- CFMOTO CForce 550
- CFMOTO CForce 850
- CFMOTO CForce 110
- CFMOTO CForce 520
- CFMOTO CForce 600
- CFMOTO CForce 500
- CFMOTO CF 500
- CFMOTO CF 800
- CFMOTO ST 125
- CFMOTO EV 0
- CFMOTO GT 400
- CFMOTO GT 650
- CFMOTO CF 625
- CFMOTO CF 650
- CFMOTO CF 125
- CFMOTO CF 250
- CFMOTO CF 150
- CFMOTO CL-X 700
- CFMOTO MT 650
- CFMOTO MT 800
- CFMOTO Snyper 600
- CFMOTO NK 300
- CFMOTO NK 250
- CFMOTO CF 400
- CFMOTO NK 400
- CFMOTO NK 650
- CFMOTO Terralander 500
- CFMOTO Terralander 800
- CFMOTO Terralander 625
- CFMOTO Terracross 625
- CFMOTO Atlas 500
- CFMOTO Swat 500