Przełączniki zespolone motocyklowe
CPI X-Large 250
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do CPI X-Large 250
- CPI X-Large 250 2010
- CPI X-Large 250 2011
other_motorcycle_models
- CPI X-Large 200
- CPI X-Large 125
- CPI X-Large 300
- CPI Hussar 50
- CPI Husar 25
- CPI Formula 50
- CPI Popcorn 25
- CPI Oliver 50
- CPI Oliver 25
- CPI Oliver City 25
- CPI Oliver City 50
- CPI SX 250
- CPI Tennesse 50
- CPI Bingo 50
- CPI SM 250
- CPI Crab 50
- CPI Crab 100
- CPI SM 50
- CPI SX 50
- CPI SM 125
- CPI Popcorn 50
- CPI Oliver 125
- CPI Hussar 125
- CPI Cross 50
- CPI Aragon 125
- CPI Aragon 50
- CPI XT 50
- CPI XT 100
- CPI XS 250
- CPI Vogue 125
- CPI Vogue 50
- CPI Mini RV 70
- CPI GTR 180
- CPI Mini RV 25
- CPI GTR 150
- CPI XR 125
- CPI SX 125
- CPI Bravo 125
- CPI GTR 25
- CPI Sahel 125
- CPI GTS 200
- CPI GTR 200
- CPI GTS 50
- CPI GTS 125
- CPI GTR 125
- CPI Hussar 25