Przełączniki zespolone motocyklowe
Ering Big Panther 50 4T
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Ering Big Panther 50 4T
- Ering Big Panther 50 4T 2007
- Ering Big Panther 50 4T 2006
- Ering Big Panther 50 4T 2008
other_motorcycle_models
- Ering Big Panther 125
- Ering Silverfox 50
- Ering Rapido 50
- Ering Jet 50
- Ering Cat 50
- Ering AT 50
- Ering Cat 125
- Ering Thunderbike 50
- Ering Thunderbike 125
- Ering Warrior 125
- Ering Smart Rider 50 4T
- Ering Retro 50
- Ering Italo 125
- Ering Adly 50
- Ering Warrior/Rebel 50 4T
- Ering Skyteam 50 4T
- Ering SMC Titan 300
- Ering SMC Stinger 250
- Ering Rocky 125
- Ering Smart Rider 125
- Ering Tanco 125
- Ering Hero 125
- Ering Sprint 50 4T
- Ering Rocky 50 4T
- Ering Minibike 50 4T
- Ering Tanco 50 4T
- Ering Hero 50 4T
- Ering Smart Rider 25 4T
- Ering Sprint 25 4T
- Ering Speedy 25 4T
- Ering SMC Stinger 200
- Ering SMC Stinger 170
- Ering Speedy 50 4T
- Ering RT 50 Road Trace AC
- Ering Chopper 125