Przełączniki zespolone motocyklowe
Flex Tech Topdrive 50 4T
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Flex Tech Topdrive 50 4T
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2011
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2012
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2008
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2009
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2010
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2013
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2014
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2015
- Flex Tech Topdrive 50 4T 2016
other_motorcycle_models
- Flex Tech Venus 50 Classic Limited Edition 4T
- Flex Tech Venus 25 Classic Limited Edition 4T
- Flex Tech X2 50 Hurrican 4T
- Flex Tech X1 50
- Flex Tech Venus II 50 4T
- Flex Tech Venus 50 4T
- Flex Tech Venus 25 4T
- Flex Tech TVZ 50 4T
- Flex Tech TVZ 25 4T
- Flex Tech Topspeed 50 4T
- Flex Tech Topspeed 25 4T
- Flex Tech Topspeed 125
- Flex Tech Thunder 25 4T
- Flex Tech Thunder 50 4T
- Flex Tech Sprint 50 4T
- Flex Tech Sportstar 50 4T
- Flex Tech Sportstar 25 4T
- Flex Tech Speedy 50 4T
- Flex Tech Speedy 25 4T
- Flex Tech Seed 0
- Flex Tech Riva 50 4T
- Flex Tech Riva 25 4T
- Flex Tech Piacenza 50 4T
- Flex Tech Piacenza 25 4T
- Flex Tech Piacenza 125
- Flex Tech Napoli 50 4T
- Flex Tech Fun 50 4T
- Flex Tech Fun 25 4T
- Flex Tech Fun 125
- Flex Tech Firenze 50 4T
- Flex Tech Firenze 25 4T
- Flex Tech Firenze 125
- Flex Tech Eco Flash 0
- Flex Tech Eco Flash 0 Venus
- Flex Tech Dolphin 125
- Flex Tech Cruiser 250
- Flex Tech Cruiser 125
- Flex Tech City Leader 50 4T
- Flex Tech Cavallino 50 4T
- Flex Tech City Leader 25 4T
- Flex Tech Cavallino 25 4T
- Flex Tech Cavallino 125
- Flex Tech Athena I 125
- Flex Tech Speedmax 125
- Flex Tech New Cruiser 125
- Flex Tech Farosa 125
- Flex Tech Echo 0
- Flex Tech Breeze 0