check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Gas Gas EC 250

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Gas Gas EC 250 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Gas Gas EC 250 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Gas Gas EC 250. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Gas Gas EC 250

  • Gas Gas EC 250 2T E-Start 2011
  • Gas Gas EC 250 FSE 4T 2010
  • Gas Gas EC 250 2T Racing 2011
  • Gas Gas EC 250 2T 2011
  • Gas Gas EC 250 2T 2012
  • Gas Gas EC 250 F Six Days 4T 2012
  • Gas Gas EC 250 2T Replica Cervantes 2011
  • Gas Gas EC 250 2T Sixdays 2010
  • Gas Gas EC 250 2T Sixdays 2011
  • Gas Gas EC 250 2T Replica Nambotin 2010
  • Gas Gas EC 250 F 4T 2011
  • Gas Gas EC 250 2T E-Start 2012
  • Gas Gas EC 250 F 4T 2012
  • Gas Gas EC 250 2T Racing 2012
  • Gas Gas EC 250 2T Replica Cervantes 2012
  • Gas Gas EC 250 2T 2007
  • Gas Gas EC 250 2T 2008
  • Gas Gas EC 250 2T Racing 2008
  • Gas Gas EC 250 2T 2009
  • Gas Gas EC 250 2T Racing 2009
  • Gas Gas EC 250 2T 2010
  • Gas Gas EC 250 2T Racing 2010
  • Gas Gas EC 250 F Racing 4T 2013
  • Gas Gas EC 250 1999
  • Gas Gas EC 250 Replica Guillaume 2012
  • Gas Gas EC 250 2013
  • Gas Gas EC 250 Racing 2013
  • Gas Gas EC 250 Replica 2013
  • Gas Gas EC 250 2014
  • Gas Gas EC 250 Racing 2014
  • Gas Gas EC 250 Replica 2014
  • Gas Gas EC 250 Racing 2015
  • Gas Gas EC 250 E 2011
  • Gas Gas EC 250 E 2012
  • Gas Gas EC 250 E 2014
  • Gas Gas EC 250 E Racing 2014
  • Gas Gas EC 250 E Racing 2015
  • Gas Gas EC 250 E Racing 2016
  • Gas Gas EC 250 E Racing 2017
  • Gas Gas EC 250 F Racing 4T 2014
  • Gas Gas EC 250 F Cami 4T 2014
  • Gas Gas EC 250 F Racing 4T 2015
  • Gas Gas EC 250 GP 2018
  • Gas Gas EC 250 Six Days Chile 2019
  • Gas Gas EC 250 E 2013
  • Gas Gas EC 250 E Racing 2018
  • Gas Gas EC 250 E 2019
  • Gas Gas EC 250 F Cami 4T 2015
  • Gas Gas EC 250 F Cami 4T 2016
  • Gas Gas EC 250 F Racing 4T 2016
  • Gas Gas EC 250 FSE 2011
  • Gas Gas EC 250 2000
  • Gas Gas EC 250 2001
  • Gas Gas EC 250 2002
  • Gas Gas EC 250 2003
  • Gas Gas EC 250 2004
  • Gas Gas EC 250 2005
  • Gas Gas EC 250 2006
  • Gas Gas EC 250 2021
  • Gas Gas EC 250 1994
  • Gas Gas EC 250 1995
  • Gas Gas EC 250 1996
  • Gas Gas EC 250 1997
  • Gas Gas EC 250 1998
  • Gas Gas EC 250 GP 2019
  • Gas Gas EC 250 2020
  • Gas Gas EC 250 2022
  • Gas Gas EC 250 F 2022
  • Gas Gas EC 250 1989
  • Gas Gas EC 250 1990
  • Gas Gas EC 250 1991
  • Gas Gas EC 250 1992
  • Gas Gas EC 250 1993
  • Gas Gas EC 250 F 2014
  • Gas Gas EC 250 F 2015
  • Gas Gas EC 250 Racing 2017
  • Gas Gas EC 250 Six Days 2018
  • Gas Gas EC 250 Racing 2019
  • Gas Gas EC 250 Racing 2020
  • Gas Gas EC 250 Six Days 2020
  • Gas Gas EC 250 F 2021
  • Gas Gas EC 250 Racing 2009
  • Gas Gas EC 250 F 4T 2023
  • Gas Gas EC 250 2T 2023

other_motorcycle_models