Przełączniki zespolone motocyklowe
Hercules K 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Hercules K 125
- Hercules K 125 S 1975
- Hercules K 125 S 1977
- Hercules K 125 T 1973
- Hercules K 125 X 1971
- Hercules K 125 Military 1971
- Hercules K 125 Military 1972
- Hercules K 125 Military 1973
- Hercules K 125 Military 1974
- Hercules K 125 Military 1975
- Hercules K 125 Military 1976
- Hercules K 125 Military 1977
- Hercules K 125 Military 1978
- Hercules K 125 Military 1979
- Hercules K 125 Military 1980
- Hercules K 125 Military 1981
- Hercules K 125 Military 1982
- Hercules K 125 Military 1983
- Hercules K 125 Military 1984
- Hercules K 125 Military 1985
- Hercules K 125 Military 1987
- Hercules K 125 Military 1988
- Hercules K 125 Military 1989
- Hercules K 125 Military 1990
- Hercules K 125 Military 1991
- Hercules K 125 S 1976
- Hercules K 125 S 1978
- Hercules K 125 S 1979
- Hercules K 125 S 1980
- Hercules K 125 T 1974
- Hercules K 125 T 1975
- Hercules K 125 X 1972
- Hercules K 125 Military 1970
- Hercules K 125 Military 1986
other_motorcycle_models
- Hercules K 180 Military
- Hercules K 50
- Hercules K 105
- Hercules KX-5 50
- Hercules 0
- Hercules SR 125
- Hercules Ultra 80
- Hercules SR 80
- Hercules XE-9 80
- Hercules Optima 50
- Hercules Ultra 50
- Hercules Prima 50
- Hercules SR 50
- Hercules RX-9 80
- Hercules Prima 25
- Hercules Swing 50
- Hercules Optima 40
- Hercules Jogging 25
- Hercules Fox 50
- Hercules ZX1 50
- Hercules XE-9 80 AC
- Hercules XE-5 50
- Hercules Supra 50
- Hercules SR 80 Samba
- Hercules SR 125 Samba
- Hercules SR 50 Samba
- Hercules P3 50 [2-biegowy]
- Hercules MK3 50 [3-biegowy]
- Hercules MK4 50 [4-biegowy]
- Hercules P1 50 Automatic
- Hercules MX-1 25 [2-biegowy]
- Hercules MP2 50 [2-biegowy]
- Hercules MP4 50 [3-biegowy]
- Hercules MF 25
- Hercules MK1 50 [3-biegowy]
- Hercules MK2 50 [4-biegowy]
- Hercules HR1 25 Hobby Rider [automat]
- Hercules CV 80
- Hercules CV 50 City
- Hercules ZX 50
- Hercules W2000 294
- Hercules SB5 50 Sport Bike
- Hercules SB3 50 Sport Bike
- Hercules SB2 50 Sport Bike
- Hercules SB1 50 Sport Bike