Przełączniki zespolone motocyklowe
Honda C 90 Cub
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Honda C 90 Cub
- Honda C 90 CW Cub 1994
- Honda C 90 Cub 1982
- Honda C 90 Cub 1984
- Honda C 90 Cub 1986
- Honda C 90 Cub 1992
- Honda C 90 M Cub 1985
- Honda C 90 M Cub 1986
- Honda C 90 M Cub 1992
- Honda C 90 Cub 1993
- Honda C 90 Cub 1996
- Honda C 90 M Cub 1993
- Honda C 90 M Cub 1996
- Honda C 90 Z Cub 1982
- Honda C 90 Z Cub 1993
- Honda C 90 CW Cub 1997
other_motorcycle_models
- Honda C 125
- Honda C 65
- Honda C 70
- Honda C 50
- Honda C 90
- Honda C 100
- Honda C 50 Cub
- Honda C 125 Super Cub
- Honda GL 1500
- Honda CX 650
- Honda CX 500
- Honda CM 250
- Honda CM 450
- Honda VF 750
- Honda CMX 250
- Honda CB 900
- Honda CB 750
- Honda VTX 1300
- Honda VT 600
- Honda VT 750
- Honda VT 1100
- Honda VF 700
- Honda VT 700
- Honda VT 800
- Honda VT 500
- Honda NV 600
- Honda NV 750
- Honda NV 400
- Honda CL 400
- Honda CM 400
- Honda CB 1000
- Honda CBX 125
- Honda CB 450
- Honda VT 125 Shadow
- Honda CM 125
- Honda CMX 450 Rebel
- Honda VF 500
- Honda GL 400
- Honda VTX 1800
- Honda VT 600 Shadow
- Honda VT 1100 Shadow
- Honda VF 1100 Magna V65
- Honda MTX 80
- Honda GL 1500 Valkyrie F6C
- Honda CMX 250 Rebel
- Honda CM 250 Custom
- Honda CB 650
- Honda CB 750 Custom
- Honda VT 250