Przełączniki zespolone motocyklowe
Honda CRF 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Honda CRF 125
- Honda CRF 125 X 2009-2010
- Honda CRF 125 F 17/14 cali 2014
- Honda CRF 125 F 17/14 cali 2017
- Honda CRF 125 F 17/14 cali 2015
- Honda CRF 125 F 17/14 cali 2016
- Honda CRF 125 F 17/14 cali 2018
- Honda CRF 125 F 17/14 cali 2019
- Honda CRF 125 F 17/14 cali 2020
- Honda CRF 125 F 2022
- Honda CRF 125 F 2021
- Honda CRF 125 FB duże koła 2018
- Honda CRF 125 FB duże koła 2017
- Honda CRF 125 FB duże koła 2016
- Honda CRF 125 FB duże koła 2015
- Honda CRF 125 FB duże koła 2014
- Honda CRF 125 FB duże koła 2023
- Honda CRF 125 FB duże koła 2022
- Honda CRF 125 FB duże koła 2021
- Honda CRF 125 FB duże koła 2020
- Honda CRF 125 FB duże koła 2019
- Honda CRF 125 F 2023
other_motorcycle_models
- Honda CRF 1100 Africa Twin
- Honda CRF 230
- Honda CRF 300
- Honda CRF 80
- Honda CRF 50
- Honda CRF 110
- Honda CRF 450
- Honda CRF 150
- Honda CRF 250
- Honda CRF 1000 Africa Twin
- Honda CRF 70
- Honda CRF 400 Red Moto
- Honda CRF 100
- Honda CRF-E 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700