Przełączniki zespolone motocyklowe
Honda TRX 450
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Honda TRX 450
- Honda TRX 450 R Sportrax K-Start 2009
- Honda TRX 450 ER Sportrax E-Start 2009
- Honda TRX 450 ER Sportrax E-Start 2007
- Honda TRX 450 R Sportrax K-Start 2007
- Honda TRX 450 ER Sportrax E-Start 2008
- Honda TRX 450 R Sportrax K-Start 2008
- Honda TRX 450 ES Foreman ES 1998
- Honda TRX 450 ES Foreman ES 1999
- Honda TRX 450 ES Foreman ES 2000
- Honda TRX 450 ES Foreman ES 2001
- Honda TRX 450 FE Fourtrax Foreman ES 2002
- Honda TRX 450 FE Fourtrax Foreman ES 2003
- Honda TRX 450 FM Fourtrax Foreman S 2002
- Honda TRX 450 FM Fourtrax Foreman S 2003
- Honda TRX 450 ER Sportrax E-Start 2006
- Honda TRX 450 FE Fourtrax Foreman ES 2004
- Honda TRX 450 FM Fourtrax Foreman S 2004
- Honda TRX 450 R Sportrax rozrusznik nożny 2004
- Honda TRX 450 R Sportrax rozrusznik nożny 2005
- Honda TRX 450 R Sportrax rozrusznik nożny 2006
- Honda TRX 450 S Fourtrax Foreman 1998
- Honda TRX 450 S Fourtrax Foreman 1999
- Honda TRX 450 S Fourtrax Foreman 2000
- Honda TRX 450 S Fourtrax Foreman 2001
- Honda TRX 450 ER E-Start 2012
- Honda TRX 450 ER E-Start 2013
- Honda TRX 450 R Sportrax E-Start 2013
- Honda TRX 450 ER E-Start 2014
- Honda TRX 450 R Sportrax E-Start 2014
- Honda TRX 450 ES Fourtrax Rancher 4WD 1999
- Honda TRX 450 ES Fourtrax Rancher 4WD 1998
- Honda TRX 450 R Sportrax Electric Start 2WD 2010
- Honda TRX 450 R Sportrax Electric Start 2WD 2011
- Honda TRX 450 R Sportrax Kick Start 2WD 2007
- Honda TRX 450 R Sportrax Kick Start 2WD 2008
- Honda TRX 450 R Sportrax Kick Start 2WD 2009
other_motorcycle_models
- Honda TRX 680
- Honda TRX 90
- Honda TRX 400
- Honda TRX 520
- Honda TRX 500
- Honda TRX 200
- Honda TRX 350
- Honda TRX 420
- Honda TRX 250
- Honda TRX 300
- Honda TRX 700
- Honda TRX 650 Fourtrax Rincon
- Honda TRX 125 Fourtrax
- Honda TRX 70
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700