Przełączniki zespolone motocyklowe
Honda XL 125 Varadero
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Honda XL 125 Varadero
- Honda XL 125 V Varadero 2012
- Honda XL 125 V Varadero 2007
- Honda XL 125 V Varadero 2008
- Honda XL 125 V Varadero 2009
- Honda XL 125 V Varadero 2010
- Honda XL 125 V Varadero 2011
- Honda XL 125 V Varadero 2003
- Honda XL 125 V Varadero 2013
- Honda XL 125 V Varadero 2001
- Honda XL 125 V Varadero 2002
- Honda XL 125 V Varadero 2004
- Honda XL 125 V Varadero 2005
- Honda XL 125 V Varadero 2006
- Honda XL 125 V Varadero 2014
- Honda XL 125 V Varadero 2015
- Honda XL 125 V Varadero 2016
other_motorcycle_models
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda XL 400
- Honda XL 185
- Honda XL 250
- Honda XL 100
- Honda XL 70
- Honda XL 80
- Honda XL 350
- Honda XL 175
- Honda XL 750
- Honda XL 600
- Honda XL 200
- Honda XL 75
- Honda XL 700 Transalp
- Honda XL 650 Transalp
- Honda XL 500
- Honda XL 1000 Varadero
- Honda VFR 1200
- Honda XLX 350
- Honda XLR 250
- Honda XLR 125
- Honda XLV 750
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50