Przełączniki zespolone motocyklowe
Italjet Scoop 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Italjet Scoop 50
- Italjet Scoop 50
- Italjet Scoop 50 1994
- Italjet Scoop 50 1 1995
- Italjet Scoop 50 2 1995
- Italjet Scoop 50 3 1995
- Italjet Scoop 50 1 1996
- Italjet Scoop 50 2 1996
- Italjet Scoop 50 3 1996
- Italjet Scoop 50 2 1993
- Italjet Scoop 50 3 1993
- Italjet Scoop 50 1 1997
- Italjet Scoop 50 2 1997
- Italjet Scoop 50 3 1997
- Italjet Scoop 50 2 1998
- Italjet Scoop 50 3 1998
- Italjet Scoop 50 2 1999
- Italjet Scoop 50 3 1999
- Italjet Scoop 50 2 2000
- Italjet Scoop 50 3 2000
other_motorcycle_models
- Italjet Dragster 200
- Italjet Dragster 125
- Italjet Formula 50
- Italjet Yankee 50
- Italjet Twin 125
- Italjet Torpedo 50
- Italjet Grifon 900
- Italjet Velocifero 50
- Italjet Grifon 650
- Italjet Rollercraft 50
- Italjet Torpedo 125
- Italjet SX1 50
- Italjet Pit-Jet 125
- Italjet Jet-Set 125
- Italjet Jupiter 150
- Italjet Jet-Set 150
- Italjet Torpedo 150
- Italjet
- Italjet Jupiter 125
- Italjet Formula 80
- Italjet Reporter 50
- Italjet Pista 50
- Italjet Cruise 50
- Italjet Formula 125
- Italjet Dragster 250
- Italjet Bazzoka 650
- Italjet Bazzoka 50
- Italjet Dragster 50
- Italjet Jet-Set 50
- Italjet Millennium 150
- Italjet Millennium 125
- Italjet Millennium 100
- Italjet Jupiter 100
- Italjet Jupiter 250
- Italjet Dragster 180
- Italjet Caffeina 250
- Italjet Bazooka 50
- Italjet Ascot 50
- Italjet Jack 125