Przełączniki zespolone motocyklowe
Junak 123 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Junak 123 125
- Junak 123 125
- Junak 123 125 2015
- Junak 123 125 2016
other_motorcycle_models
- Junak 123 50
- Junak E-Classic 0
- Junak Raw 50
- Junak Vintage 50
- Junak 108 50
- Junak 806 125
- Junak 711 125
- Junak 609 125
- Junak 607 50
- Junak 106 50
- Junak 103 50
- Junak 104 50 4T
- Junak Vintage 125
- Junak 806 50
- Junak 805 50
- Junak 701 125
- Junak 804 50
- Junak 611 50
- Junak 609-4 50
- Junak 611 125
- Junak 609-2 50
- Junak 608 50
- Junak 305-2 50
- Junak 106-4 50
- Junak 107-2 50
- Junak 104-2 50 2T
- Junak 104 50 2T
- Junak 103-2 50
- Junak 106-2 50 2T
- Junak Jetmax 250
- Junak 607-4 50
- Junak 607-2 50
- Junak 606 50
- Junak 305 50
- Junak S 125
- Junak RX 125
- Junak RZ 125
- Junak Racer 125
- Junak RSX 125
- Junak M11 125
- Junak 126 125
- Junak 121 125
- Junak M14 125
- Junak M16 320
- Junak M16 125
- Junak M12 125
- Junak M11 400
- Junak M11 320
- Junak 905 50