Przełączniki zespolone motocyklowe
Kreidler RSH-L 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Kreidler RSH-L 50
- Kreidler RSH-L 50 Florett 1973
- Kreidler RSH-L 50 Florett 1974
- Kreidler RSH-L 50 Florett 1976
other_motorcycle_models
- Kreidler Florett 125
- Kreidler Florett 50
- Kreidler Florett 25
- Kreidler Florett 80
- Kreidler Florett 2.1 50
- Kreidler Florett 2.0 50
- Kreidler Florett 2.0 25
- Kreidler RS 50
- Kreidler RMC-BG 50
- Kreidler RMC-S 50
- Kreidler RSH 50
- Kreidler RS-L 50
- Kreidler RS-G 50
- Kreidler RMC-S5 50
- Kreidler RMC-B 50
- Kreidler RMC 50
- Kreidler RM 50
- Kreidler TM 50
- Kreidler RMC-G 125
- Kreidler RMC-G 50
- Kreidler RMC-E 50
- Kreidler RMC-D 125
- Kreidler RMC-C 50
- Kreidler RMC-C 25
- Kreidler RMC-B 25
- Kreidler RMC-G 25
- Kreidler RMC-E Sport 125
- Kreidler GS 50
- Kreidler MF22 25
- Kreidler MF12 25
- Kreidler MF32 25
- Kreidler Galactica 2.0
- Kreidler Galactica 2.0 50
- Kreidler Flory 25
- Kreidler Flory 50
- Kreidler Mustang 125
- Kreidler Supermoto 250
- Kreidler UTILITY 170
- Kreidler Mustang 50
- Kreidler Mustang 250
- Kreidler Mustang 170
- Kreidler Enduro 125