Przełączniki zespolone motocyklowe
KSR-Moto Code 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do KSR-Moto Code 125
- KSR-Moto Code 125 2014
- KSR-Moto Code 125 2015
- KSR-Moto Code 125 2016
- KSR-Moto Code 125 CBS i.e. 2017
- KSR-Moto Code 125 CBS i.e. 2018
- KSR-Moto Code 125 S 2015
- KSR-Moto Code 125 CBS i.e. 2019
- KSR-Moto Code 125 CBS i.e. 2020
other_motorcycle_models
- KSR-Moto Code 200
- KSR-Moto Code 150
- KSR-Moto Pandora 50
- KSR-Moto Moto 0
- KSR-Moto Demonio 125
- KSR-Moto Demonio 50
- KSR-Moto Classic 50
- KSR-Moto Classic 125
- KSR-Moto Sirion 125
- KSR-Moto RS 8000 50
- KSR-Moto Cruzer 50
- KSR-Moto TR 50
- KSR-Moto TW 125
- KSR-Moto TR 125
- KSR-Moto GRS 125
- KSR-Moto Zion 125
- KSR-Moto XOR2 50
- KSR-Moto Worx 125
- KSR-Moto Toxic 50
- KSR-Moto Soho 150
- KSR-Moto Race 2 125
- KSR-Moto Soho 125
- KSR-Moto Sirion 50
- KSR-Moto Onyx 50
- KSR-Moto Inox 125
- KSR-Moto Explorer Spin 50
- KSR-Moto Explorer Speed 50
- KSR-Moto Explorer Race GT 50
- KSR-Moto Explorer Race GT 125
- KSR-Moto Explorer Kallio 50
- KSR-Moto Explorer Iron 50
- KSR-Moto Explorer Commodo 50
- KSR-Moto Explorer Hi 50
- KSR-Moto Explorer Candy 50
- KSR-Moto Explorer Classic 50
- KSR-Moto Cracker 50
- KSR-Moto Epico 50
- KSR-Moto Zion 150
- KSR-Moto Worx 150
- KSR-Moto Vulcan 100
- KSR-Moto Vionis 0
- KSR-Moto Vertigo 50
- KSR-Moto Vertigo 125
- KSR-Moto Venos 110
- KSR-Moto Versus 125
- KSR-Moto TTX 0
- KSR-Moto Torano 150
- KSR-Moto Rumbler 125