Przełączniki zespolone motocyklowe
KTM EXC 612
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do KTM EXC 612
- KTM EXC 612 LC4 Competition 1993
- KTM EXC 612 LC4 Competition Sixdays 1993
other_motorcycle_models
- KTM EXC 450
- KTM EXC 500
- KTM EXC 250
- KTM EXC 150
- KTM EXC 300
- KTM EXC 520
- KTM EXC 400
- KTM EXC 360
- KTM EXC 350
- KTM EXC 530
- KTM EXC 525
- KTM EXC 50
- KTM EXC 125
- KTM EXC 600
- KTM EXC 620
- KTM EXC 640
- KTM EXC 440
- KTM EXC 380
- KTM EXC 200
- KTM Freeride E 0
- KTM EXC-G 250
- KTM EXC-G 400
- KTM EXC-G 450
- KTM EXC-G 525
- KTM EXC-R 530
- KTM EXC-E 300
- KTM EXC-F 500
- KTM EXC-F 450
- KTM EXC-F 350
- KTM EXC-F 250
- KTM EXC-R 450
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250
- KTM Rally 450
- KTM RC 125
- KTM RC 390
- KTM RC8 890
- KTM MS 50
- KTM RC8 1190
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM MSS 50
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 890