Przełączniki zespolone motocyklowe
Laverda Laverda 1200
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Laverda Laverda 1200
- Laverda Laverda 1200 1977
- Laverda Laverda 1200 30th 1978
- Laverda Laverda 1200 30th 1979
- Laverda Laverda 1200 T 1978
- Laverda Laverda 1200 T 1979
other_motorcycle_models
- Laverda SCF 750
- Laverda SF1 750
- Laverda SF 750
- Laverda Quasar 500
- Laverda Quasar 400
- Laverda Quasar 180
- Laverda Ghost 668
- Laverda Sport 650
- Laverda Formula 750
- Laverda Ghost 650
- Laverda Legend 650
- Laverda Strike 650
- Laverda SFC 1000
- Laverda 1000 Jota 1000
- Laverda 750 SF3 750
- Laverda 750 SF2 750
- Laverda 650 650
- Laverda 650 Sport 650
- Laverda 1200 TS 1200
- Laverda 1200 1200
- Laverda 1000 3CL 1000
- Laverda Supersport 750
- Laverda Strike 750
- Laverda Sport 750
- Laverda Ghost 750 Strike
- Laverda Formula 750 Sport
- Laverda Formula 650
- Laverda Black Strike 750
- Laverda TS 1200
- Laverda SFC 750
- Laverda SF2 750
- Laverda SF0 750
- Laverda RGS 1000
- Laverda RGA 1000
- Laverda OR 600 Atlas
- Laverda Laverda 750
- Laverda Laverda 500
- Laverda Laverda 1000
- Laverda Jota 1000
- Laverda GTL 750
- Laverda GT 750
- Laverda Black Strike 650
- Laverda Diamante 750
- Laverda Alpino 500
- Laverda Alpino 350
- Laverda 668 668
- Laverda SF3 750
- Laverda Lynx 650