Przełączniki zespolone motocyklowe
Linhai ATV 420
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Linhai ATV 420
- Linhai ATV 420 4X2 LOF 2011
- Linhai ATV 420 4x4 LOF 2011
- Linhai ATV 420 4X2 Carrier LOF 2011
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier LOF 2011
- Linhai ATV 420 4x2 IRS 2011
- Linhai ATV 420 4x2 IRS LOF 2011
- Linhai ATV 420 4x4 IRS 2011
- Linhai ATV 420 4x4 IRS LOF 2011
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier 2011
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier IRS LOF 2011
- Linhai ATV 420 4x2 IRS 2012
- Linhai ATV 420 4x2 IRS LOF 2012
- Linhai ATV 420 4x2 IRS 2013
- Linhai ATV 420 4x2 IRS LOF 2013
- Linhai ATV 420 4x2 IRS 2014
- Linhai ATV 420 4x2 IRS LOF 2014
- Linhai ATV 420 4x2 IRS 2015
- Linhai ATV 420 4x2 IRS LOF 2015
- Linhai ATV 420 4x4 IRS 2012
- Linhai ATV 420 4x4 IRS LOF 2012
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier 2012
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier IRS LOF 2012
- Linhai ATV 420 4x4 IRS 2013
- Linhai ATV 420 4x4 IRS LOF 2013
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier 2013
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier IRS LOF 2013
- Linhai ATV 420 4x4 IRS 2014
- Linhai ATV 420 4x4 IRS LOF 2014
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier 2014
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier IRS LOF 2014
- Linhai ATV 420 4x4 IRS 2015
- Linhai ATV 420 4x4 IRS LOF 2015
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier 2015
- Linhai ATV 420 4x4 Carrier IRS LOF 2015
other_motorcycle_models
- Linhai ATV 550
- Linhai ATV 80
- Linhai ATV 600
- Linhai ATV 320
- Linhai ATV 310
- Linhai ATV 150
- Linhai Bighorn 275
- Linhai Sport 80
- Linhai Sport 400
- Linhai SE 300
- Linhai SE 200
- Linhai LH 600
- Linhai LH 150
- Linhai LH 320
- Linhai LH 80
- Linhai LH 420
- Linhai LH 310
- Linhai Bighorn 350
- Linhai LH 320 Carrier
- Linhai Goon 300
- Linhai Dragonfly 400
- Linhai CUV 400 Jobber
- Linhai ATV 300
- Linhai Goon 260
- Linhai Muddy 300