Przełączniki zespolone motocyklowe
Lynx Commander 900
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Lynx Commander 900
- Lynx Commander 900 ACE 2022
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer 2022
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer Turbo 2022
- Lynx Commander 900 ACE Limited 2022
- Lynx Commander 900 ACE Turbo 2022
- Lynx Commander 900 ACE Turbo Limited 2022
- Lynx Commander 900 ACE 2018
- Lynx Commander 900 ACE 2019
- Lynx Commander 900 ACE 2020
- Lynx Commander 900 ACE 2021
- Lynx Commander 900 ACE 2017
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer 2018
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer 2019
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer 2020
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer 2021
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer 2017
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer Turbo 2020
- Lynx Commander 900 ACE Grand Tourer Turbo 2021
- Lynx Commander 900 ACE Limited 2018
- Lynx Commander 900 ACE Limited 2019
- Lynx Commander 900 ACE Limited 2020
- Lynx Commander 900 ACE Limited 2021
- Lynx Commander 900 ACE Turbo 2020
- Lynx Commander 900 ACE Turbo 2021
- Lynx Commander 900 ACE Turbo Limited 2021
other_motorcycle_models
- Lynx Commander 800
- Lynx Commander 1200
- Lynx Commander 600
- Lynx X-Trim 800
- Lynx X-Trim 600
- Lynx Mountain Ranger 800
- Lynx 6900 550
- Lynx GLS 800
- Lynx 5900 500
- Lynx 59 Ranger 900
- Lynx Shredder 850
- Lynx Explorer 550
- Lynx Rave Enduro 600
- Lynx Rave 850
- Lynx Rave 600
- Lynx GT 700
- Lynx XR 400
- Lynx XR 500
- Lynx ST 500
- Lynx Ranger 550
- Lynx GLX 550
- Lynx GLX 500
- Lynx Yeti 600
- Lynx Enduro 500
- Lynx Boondocker 800
- Lynx Adventure 900
- Lynx Adventure 600
- Lynx Adventure LX 600
- Lynx Rave 800
- Lynx Boondocker 850
- Lynx 69 Yeti 600
- Lynx Boondocker 600
- Lynx 59 Yeti 600
- Lynx 59 Yeti 550
- Lynx 69 Ranger 800
- Lynx 69 Ranger 1200
- Lynx Renegade 600
- Lynx Adventure GT 600
- Lynx Expedition 550
- Lynx Expedition 600
- Lynx Yeti 550
- Lynx Rave 550
- Lynx X-Trim 550
- Lynx Adventure 550