Przełączniki zespolone motocyklowe
MBK YW 100 Booster
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do MBK YW 100 Booster
- MBK YW 100 Booster 2000
- MBK YW 100 Booster 2002
- MBK YW 100 Booster 2001
other_motorcycle_models
- MBK YP 125
- MBK X-Over 125
- MBK X-Limit 50
- MBK YA 25
- MBK YP 250
- MBK XC 125
- MBK Hot Champ 50
- MBK 51 50
- MBK Oceo 125
- MBK Waap 125
- MBK Equalis 50
- MBK Nitro 50
- MBK CW 50
- MBK YN 50
- MBK Active 50
- MBK Ovetto 50
- MBK Evolis 400
- MBK Evolis 125
- MBK TRYPTIK 125
- MBK Skyliner 125
- MBK Evolis 250
- MBK Skyliner 400
- MBK X-Power 50
- MBK Skycruiser 250
- MBK Skycruiser 125
- MBK X-over 125
- MBK Stunt 50
- MBK Kilibre 300
- MBK YH 50
- MBK Skyliner 180
- MBK Skyliner 250
- MBK Skyliner 150
- MBK Vertex 150
- MBK Sorriso 50
- MBK Forte 50
- MBK 41 50
- MBK Active 80
- MBK TZR 50 X-Power
- MBK CW 50 Booster
- MBK EW 50
- MBK YQ 50
- MBK XN 150
- MBK XQ 150
- MBK XN 125
- MBK CS 50 Mach G
- MBK Cityliner 125
- MBK Tryptik 125
- MBK Ocito 125