Przełączniki zespolone motocyklowe
MV Agusta Dragster 800
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do MV Agusta Dragster 800
- MV Agusta Dragster 800 ABS 2014
- MV Agusta Dragster 800 ABS 2016
- MV Agusta Dragster 800 RC Limited Edition ABS 2017
- MV Agusta Dragster 800 RC ABS 2018
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2015
- MV Agusta Dragster 800 RR LH44 ABS 2016
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2017
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2018
- MV Agusta Dragster 800 ABS 2015
- MV Agusta Dragster 800 ABS 2017
- MV Agusta Dragster 800 Rosso ABS 2020
- MV Agusta Dragster 800 RC ABS 2019
- MV Agusta Dragster 800 RC ABS 2020
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2016
- MV Agusta Dragster 800 RR LH44 ABS 2017
- MV Agusta Dragster 800 RR America ABS 2018
- MV Agusta Dragster 800 RR Pirelli ABS 2018
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2019
- MV Agusta Dragster 800 RR America ABS 2019
- MV Agusta Dragster 800 RR Pirelli ABS 2019
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2020
- MV Agusta Dragster 800 RR SCS ABS 2020
- MV Agusta Dragster 800 Rosso ABS 2021
- MV Agusta Dragster 800 RC SCS ABS 2021
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2021
- MV Agusta Dragster 800 RR SCS ABS 2021
- MV Agusta Dragster 800 ABS 2018
- MV Agusta Dragster 800 RC ABS 2017
- MV Agusta Dragster 800 RR SCS ABS 2022
- MV Agusta Dragster 800 RC SCS ABS 2022
- MV Agusta Dragster 800 RR ABS 2022
- MV Agusta Dragster 800 RR Rosso ABS 2022
other_motorcycle_models
- MV Agusta Brutale 800
- MV Agusta 9.5 950
- MV Agusta 5.5 550
- MV Agusta Brutale 1090
- MV Agusta Turismo Veloce 800
- MV Agusta Super Veloce 800
- MV Agusta Rush 1000
- MV Agusta F3 800
- MV Agusta F4 1078
- MV Agusta F4 750
- MV Agusta F4 1000
- MV Agusta Brutale 920
- MV Agusta Brutale 1078
- MV Agusta Brutale 750
- MV Agusta Brutale 910
- MV Agusta Rivale 800
- MV Agusta F3 675
- MV Agusta Brutale 1000
- MV Agusta Brutale 675
- MV Agusta Stradale 800
- MV Agusta RVS1 800
- MV Agusta Brutale 989
- MV Agusta Brutale 990