Przełączniki zespolone motocyklowe
Norton 88 500
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Norton 88 500
- Norton 88 500 Dominator 1957
- Norton 88 500 SS 1961
- Norton 88 500 Dominator 1958
- Norton 88 500 Dominator 1959
- Norton 88 500 Dominator 1960
- Norton 88 500 Dominator 1961
- Norton 88 500 Dominator 1962
- Norton 88 500 Dominator 1963
- Norton 88 500 SS 1962
- Norton 88 500 SS 1963
- Norton 88 500 SS 1964
- Norton 88 500 SS 1965
- Norton 88 500 SS 1966
other_motorcycle_models
- Norton V4 1200
- Norton Commando 750
- Norton Dominator 961
- Norton V4 1000
- Norton Commando 961
- Norton Commando 850
- Norton Atlas 650
- Norton Superlight 650
- Norton SS 650
- Norton Rotary 600
- Norton Nomade 600
- Norton Manxman 650
- Norton Nomade 500
- Norton Mercury 650
- Norton Atlas 750
- Norton 99 600
- Norton 77 600