check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Peugeot Elystar 50

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Peugeot Elystar 50 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Peugeot Elystar 50 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Peugeot Elystar 50. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Peugeot Elystar 50

  • Peugeot Elystar 50 2011
  • Peugeot Elystar 50 2012
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2004
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2004
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2006
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2006
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2008
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2009
  • Peugeot Elystar 50 2010
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2004
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2005
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2006
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2007
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2007
  • Peugeot Elystar 50 2013
  • Peugeot Elystar 50 2014
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2003
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2003
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2010
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2011
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2005
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2006
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2007
  • Peugeot Elystar 50 2T TSDI Euro 2 2007
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2008
  • Peugeot Elystar 50 2T TSDI Euro 2 2008
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2009

other_motorcycle_models