Przełączniki zespolone motocyklowe
PGO Tornado 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do PGO Tornado 50
- PGO Tornado 50 1997
- PGO Tornado 50 1998
- PGO Tornado 50 1999
- PGO Tornado 50 1996
- PGO Tornado 50 2000
- PGO Tornado 50 2001
- PGO Tornado 50 2002
other_motorcycle_models
- PGO Tornado 90
- PGO XL-Rider 150
- PGO XL-Rider 50
- PGO Tigra 125
- PGO PMS 110
- PGO X-Hot 125
- PGO X-Hot 150
- PGO X-Fire 300
- PGO T-Rex 150
- PGO Libra 150
- PGO Libra 125
- PGO Ligero 50
- PGO Bug Xter 150
- PGO G-Max 220
- PGO G-Max 150
- PGO Bug Rider 200
- PGO Bug Rider 50
- PGO Bug Rider 150
- PGO PMX 110
- PGO PMX 50
- PGO T-Rex 125
- PGO TR3 50
- PGO Star 50
- PGO Star 80
- PGO X-Rider 50
- PGO X-Rider 125
- PGO Rider 150
- PGO Rider 110
- PGO PMS 50
- PGO Ligero 125
- PGO J Bubu 125
- PGO Galaxy 50
- PGO G-Max 50
- PGO G-Max 125
- PGO Comet 50
- PGO X-Rider 200
- PGO X-Rider 150
- PGO G-Max 250
- PGO Bug Rider 250
- PGO Bug Racer 500
- PGO Big Max 50
- PGO Big Max 125
- PGO TR3 25
- PGO T-Rex 50
- PGO RodoShow 50
- PGO Galaxy 90
- PGO Big Max 90