check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Polaris Ranger 800

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Polaris Ranger 800 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Polaris Ranger 800 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Polaris Ranger 800. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1
Przełącznik kierunkowskazów Custom Dynamics SXS - SXS-TS-SW-1

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Polaris Ranger 800

  • Polaris Ranger 800 6x6 2010
  • Polaris Ranger 800 Crew 2010
  • Polaris Ranger 800 6x6 2011
  • Polaris Ranger 800 Crew 2011
  • Polaris Ranger 800 Crew EPS 2011
  • Polaris Ranger 800 6x6 2012
  • Polaris Ranger 800 Crew 2012
  • Polaris Ranger 800 Crew EPS 2012
  • Polaris Ranger 800 6x6 2013
  • Polaris Ranger 800 Crew 2013
  • Polaris Ranger 800 EPS 2013
  • Polaris Ranger 800 Midsize 2013
  • Polaris Ranger 800 2014
  • Polaris Ranger 800 6x6 2014
  • Polaris Ranger 800 Crew 2014
  • Polaris Ranger 800 EPS 2014
  • Polaris Ranger 800 Midsize 2014
  • Polaris Ranger 800 6x6 2015
  • Polaris Ranger 800 6x6 2016
  • Polaris Ranger 800 6x6 Traktor 2017
  • Polaris Ranger 800 HD EPS 2010
  • Polaris Ranger 800 HD EPS 2011
  • Polaris Ranger 800 HD EPS 2012
  • Polaris Ranger 800 XP 2010
  • Polaris Ranger 800 XP EPS 2010
  • Polaris Ranger 800 XP HO 2011
  • Polaris Ranger 800 XP HO EPS 2011
  • Polaris Ranger 800 XP HO 2012
  • Polaris Ranger 800 XP HO EPS 2012
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI 2010
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 2008
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 2009
  • Polaris Ranger 800 RZR S 4x4 2009
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 4x4 2010
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 2010
  • Polaris Ranger 800 RZR S 4x4 2010
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI 2011
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI EPS 2011
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 4x4 2011
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 2011
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 EPS LE 2011
  • Polaris Ranger 800 RZR S 4x4 2011
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI 2012
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI EPS 2012
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 4x4 2012
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 4x4 EPS 2012
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 2012
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 EPS LE 2012
  • Polaris Ranger 800 RZR S 4x4 2012
  • Polaris Ranger 800 4x4 Crew EPS 2013
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI 2013
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 4x4 2013
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 2013
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 EPS LE 2013
  • Polaris Ranger 800 RZR S 4x4 2013
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI EPS LE 2014
  • Polaris Ranger 800 4x4 EFI EPS Midsize LE 2014
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 2014
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 EPS LE 2014
  • Polaris Ranger 800 RZR 4x4 EPS XC 2014
  • Polaris Ranger 800 RZR S 4x4 2014
  • Polaris Ranger 800 RZR S 4x4 EPS LE 2014
  • Polaris Ranger 800 2008
  • Polaris Ranger 800 Crew 2009
  • Polaris Ranger 800 2009
  • Polaris Ranger 800 XP 2012
  • Polaris Ranger 800 XP 2013
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 EFI 2014
  • Polaris Ranger 800 2015
  • Polaris Ranger 800 Crew 2015
  • Polaris Ranger 800 RZR 2015
  • Polaris Ranger 800 RZR S 2015
  • Polaris Ranger 800 RZR 2016
  • Polaris Ranger 800 RZR 2017
  • Polaris Ranger 800 RZR 2018
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 4x4 EPS 2013
  • Polaris Ranger 800 RZR 4 4x4 EPS 2014

other_motorcycle_models