Przełączniki zespolone motocyklowe
Rex RS 1000 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Rex RS 1000 125
- Rex RS 1000 125 4T 2011
- Rex RS 1000 125 4T 2012
- Rex RS 1000 125 4T 2009
- Rex RS 1000 125 4T 2010
- Rex RS 1000 125 2010
- Rex RS 1000 125 2011
- Rex RS 1000 125 2012
- Rex RS 1000 125 2013
- Rex RS 1000 125 2014
- Rex RS 1000 125 2015
- Rex RS 1000 125 2016
- Rex RS 1000 125 2017
other_motorcycle_models
- Rex RS 125
- Rex RS 1100 125
- Rex Trophy 25
- Rex Silverstreet 50
- Rex Silverstreet 25
- Rex Scooter 25
- Rex Rexy 50
- Rex Rexy 25
- Rex Rexy 125
- Rex MK2 50
- Rex Escape 50
- Rex Escape 25
- Rex Chopper 125
- Rex Capriolo 50
- Rex Torino 125
- Rex Supermoto 125
- Rex SC 125
- Rex RS 900 50
- Rex RS 750 50
- Rex RS 700 50
- Rex RS 600 50
- Rex RS 500 50
- Rex RS 50 Classic
- Rex RS 460 50
- Rex RS 450 50
- Rex RS 400 50
- Rex RS 400 50 4T
- Rex RS 250 50
- Rex Palermo 50
- Rex Monza 50
- Rex Monaco 50
- Rex Monaco 125
- Rex Milano 50
- Rex Milano 125
- Rex Imola 50
- Rex Imola 125
- Rex Genua 50
- Rex Enduro 125
- Rex E-Rex 0
- Rex Boston 8 50
- Rex Bergamo 50
- Rex Off Limit 50
- Rex Tribal Scooter 50
- Rex Scooter 50
- Rex Speedy 125
- Rex Flash 50