Przełączniki zespolone motocyklowe
Rieju RS-3
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Rieju RS-3
- Rieju RS-3 125 2011
- Rieju RS-3 125 2012
- Rieju RS-3 125 LC NKD 2014
- Rieju RS-3 125 LC Pro 2014
- Rieju RS-3 125 LC 2016
- Rieju RS-3 125 LC NKD 2016
- Rieju RS-3 125 LC 2013
- Rieju RS-3 125 LC 2014
- Rieju RS-3 125 LC 2015
- Rieju RS-3 125 LC NKD 2015
- Rieju RS-3 125 LC Pro 2015
- Rieju RS-3 125 LC 2017
- Rieju RS-3 125 LC NKD 2017
- Rieju RS-3 125 LC NKD 2020
- Rieju RS-3 125 LC Pro 2020
other_motorcycle_models
- Rieju RS-3 125
- Rieju RS-3 50
- Rieju Nuuk 0
- Rieju Drac 50
- Rieju RR 50
- Rieju RS 50
- Rieju Century 125
- Rieju Mius 4.0
- Rieju MR 200
- Rieju MR 300
- Rieju MR 250
- Rieju Marathon 125
- Rieju Tango 125
- Rieju MRT 50
- Rieju RS-2 50
- Rieju RS-1 50
- Rieju RS-2 125
- Rieju MX 50
- Rieju Spike 50
- Rieju Toreo 50
- Rieju RRX 50
- Rieju Windy 50
- Rieju SMX 50
- Rieju NKD 50
- Rieju Pacific 50
- Rieju MRX 50
- Rieju First 50
- Rieju Tango 50
- Rieju Marathon 450
- Rieju Marathon 250
- Rieju Scrambler 125
- Rieju Freejump 125
- Rieju Tango 250
- Rieju RS-1 125
- Rieju RR 125
- Rieju MRX 125
- Rieju Blast Urban 50
- Rieju Riser 50
- Rieju Strada 125
- Rieju MRT 125
- Rieju SMX 125
- Rieju NKD 50 Naked
- Rieju NKD 125
- Rieju Mius 4.0 0
- Rieju Marathon 200
- Rieju Cityline 300