Przełączniki zespolone motocyklowe
Simson KR 51/2 50 Schwalbe
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Simson KR 51/2 50 Schwalbe
- Simson KR 51/2 50 Schwalbe 1980-1986
- Simson KR 51/2 50 N Schwalbe 1979
- Simson KR 51/2 50 E Schwalbe 1979
- Simson KR 51/2 50 L Schwalbe 1979
other_motorcycle_models
- Simson KR 51/2 Schwalbe
- Simson KR 51/2 50 Schwalbe Luxury [4-biegowy]
- Simson SD 25
- Simson SD 50
- Simson MS 50
- Simson SR 80
- Simson Schikra 125
- Simson KR 50/1
- Simson S83 80
- Simson Spatz 25
- Simson Spatz 50
- Simson KR 51 50
- Simson KR 51/1 50
- Simson S53 25
- Simson S53 50
- Simson SR 50/1
- Simson Sula 50
- Simson SR 80/2
- Simson Star 50
- Simson Star 80
- Simson SR 80/1
- Simson Sperber 80
- Simson S83
- Simson RS 125
- Simson S 125
- Simson Habicht 80
- Simson Habicht 50
- Simson Habicht 25
- Simson Albatros 50
- Simson Sula 100
- Simson Star 25
- Simson SR 50
- Simson Sperber 50
- Simson Sperber 25
- Simson S70
- Simson S53
- Simson S51/1
- Simson S51
- Simson S50
- Simson KR 51/1 Schwalbe
- Simson KR 51 Schwalbe
- Simson KR 50 Schwalbe
- Simson Star 0
- Simson Streetfighter 80
- Simson Streetfighter 50
- Simson Trucky Star 50
- Simson Streetfighter 25