Przełączniki zespolone motocyklowe
Ski-Doo GT 700
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Ski-Doo GT 700
- Ski-Doo GT 700 1998
- Ski-Doo GT 700 1999
- Ski-Doo GT 700 2000
- Ski-Doo GT 700 GS 2001
- Ski-Doo GT 700 GS 2002
- Ski-Doo GT 700 SE 1997
- Ski-Doo GT 700 SE 1998
- Ski-Doo GT 700 SE 2003
- Ski-Doo GT 700 Sport 2002
- Ski-Doo GT 700 Sport 2003
other_motorcycle_models
- Ski-Doo GT 800
- Ski-Doo GT 670
- Ski-Doo GT 600
- Ski-Doo GT 583
- Ski-Doo GT 550
- Ski-Doo GT 500
- Ski-Doo GT 470
- Ski-Doo GT 380
- Ski-Doo GT 1000
- Ski-Doo Legend 700
- Ski-Doo Legend 550
- Ski-Doo Legend 500
- Ski-Doo Legend 380
- Ski-Doo Formula 580
- Ski-Doo Legend 600
- Ski-Doo Legend 1000
- Ski-Doo Legend 800
- Ski-Doo GTX 550
- Ski-Doo GTX 1200
- Ski-Doo GTX 600
- Ski-Doo GTX 500
- Ski-Doo GTX 800
- Ski-Doo GTX 380
- Ski-Doo Mach Z 900
- Ski-Doo Super Olympique 320
- Ski-Doo Super 370
- Ski-Doo MX-Z 600
- Ski-Doo MX-Z 850
- Ski-Doo Elite 440
- Ski-Doo TNT 669
- Ski-Doo Grand Touring 900
- Ski-Doo Freeride 850
- Ski-Doo Grand Touring 600
- Ski-Doo Expedition 850
- Ski-Doo Expedition 900
- Ski-Doo Tundra 600
- Ski-Doo Summit 600
- Ski-Doo Summit 850
- Ski-Doo Renegade 850
- Ski-Doo Renegade 600
- Ski-Doo Renegade 900
- Ski-Doo Backcountry 600
- Ski-Doo Backcountry 850
- Ski-Doo Skandic 900
- Ski-Doo Skandic 600
- Ski-Doo Nordic 50 440
- Ski-Doo Nordic 60 500
- Ski-Doo Formula 800
- Ski-Doo Formula 670