Przełączniki zespolone motocyklowe
Ski-Doo MX-Z 1200
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Ski-Doo MX-Z 1200
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec Blizzard 2016
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec Blizzard 2017
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2009
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2010
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2011
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2012
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2013
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2014
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2015
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2016
- Ski-Doo MX-Z 1200 4-Tec TNT 2017
- Ski-Doo MX-Z 1200 Adrenaline 2010
- Ski-Doo MX-Z 1200 Renegade 2009
- Ski-Doo MX-Z 1200 Renegade X 2009
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2009
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2010
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2011
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2012
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2013
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2014
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2015
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 4-Tec 2016
- Ski-Doo MX-Z 1200 X TNT XR 2011
- Ski-Doo MX-Z 1200 X TNT XR 2012
- Ski-Doo MX-Z 1200 X TNT XR 2013
- Ski-Doo MX-Z 1200 X 2017
- Ski-Doo MX-Z 1200 TNT 2018
other_motorcycle_models
- Ski-Doo MX-Z 600
- Ski-Doo MX-Z 850
- Ski-Doo MX-Z 800
- Ski-Doo MX-Z 900
- Ski-Doo MX-Z 550
- Ski-Doo MX-Z 440
- Ski-Doo MX-Z 380
- Ski-Doo MX-Z 1000
- Ski-Doo MX-Z 500
- Ski-Doo MX-Z 700
- Ski-Doo MX-Z 583
- Ski-Doo MX-Z 670
- Ski-Doo MX-Z 470
- Ski-Doo Formula 470
- Ski-Doo Mach Z 900
- Ski-Doo Super Olympique 320
- Ski-Doo Super 370
- Ski-Doo Elite 440
- Ski-Doo TNT 669
- Ski-Doo Grand Touring 900
- Ski-Doo Freeride 850
- Ski-Doo Grand Touring 600
- Ski-Doo Expedition 850
- Ski-Doo Expedition 900
- Ski-Doo Tundra 600
- Ski-Doo Summit 600
- Ski-Doo Summit 850
- Ski-Doo Renegade 850
- Ski-Doo Renegade 600
- Ski-Doo Renegade 900
- Ski-Doo Backcountry 600
- Ski-Doo Backcountry 850
- Ski-Doo Skandic 900
- Ski-Doo Skandic 600
- Ski-Doo Nordic 50 440
- Ski-Doo Nordic 60 500
- Ski-Doo Formula 800
- Ski-Doo Formula 670
- Ski-Doo Super Alpine 370
- Ski-Doo Alpine 250
- Ski-Doo Alpine 650
- Ski-Doo Alpine 500
- Ski-Doo Formula MX 470
- Ski-Doo Formula Deluxe 500
- Ski-Doo Formula 583
- Ski-Doo Skandic 277
- Ski-Doo Tundra 280