Przełączniki zespolone motocyklowe
Sky Team ST125-1 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Sky Team ST125-1 125
- Sky Team ST125-1 125 PBR ZB Replica 4-biegowy 2011
- Sky Team ST125-1 125 PBR ZB Replica 4-biegowy 2007
- Sky Team ST125-1 125 PBR ZB Replica 4-biegowy 2008
- Sky Team ST125-1 125 PBR ZB Replica 4-biegowy 2009
- Sky Team ST125-1 125 PBR ZB Replica 4-biegowy 2010
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2007
- Sky Team ST125-1 125 II Cafe 2016
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2008
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2009
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2010
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2011
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2012
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2013
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2014
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2015
- Sky Team ST125-1 125 PBR 2016
other_motorcycle_models
- Sky Team ST125-11 125
- Sky Team ST125-10 125
- Sky Team ST125-17 125
- Sky Team ST125-18 125
- Sky Team Skymax 50
- Sky Team Skymax 125
- Sky Team Skymini 50
- Sky Team ST125-6 125
- Sky Team Skymini 125
- Sky Team Skybongo 125
- Sky Team Skybongo 50
- Sky Team T-Rex 50
- Sky Team T-Rex 125
- Sky Team ST50-8C 50
- Sky Team ST50-8B 50
- Sky Team ST50-8A 50
- Sky Team ST50-8 50
- Sky Team ST50-6B 50
- Sky Team ST50-6A 50
- Sky Team ST50-6 50
- Sky Team ST50-3A 50
- Sky Team ST50-3 50
- Sky Team ST50-11 50
- Sky Team ST50 50
- Sky Team ST50-10 50
- Sky Team ST 250
- Sky Team ST 200
- Sky Team ST125-8C 125
- Sky Team ST125-8B 125
- Sky Team ST125-8A 125
- Sky Team ST125-8 125
- Sky Team ST125-6B 125
- Sky Team ST125-6A 125
- Sky Team ST125-2 125
- Sky Team ST 125
- Sky Team ACE 50
- Sky Team ST50-II 50
- Sky Team ST50-18 50
- Sky Team ST50-17 50
- Sky Team ST50/SE 50
- Sky Team ST90 90