Przełączniki zespolone motocyklowe
SMC/Barossa Bronco 320
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do SMC/Barossa Bronco 320
- SMC/Barossa Bronco 320 Cross 2012
- SMC/Barossa Bronco 320 Supermoto 2012
- SMC/Barossa Bronco 320 Cross 2013
- SMC/Barossa Bronco 320 Supermoto 2013
- SMC/Barossa Bronco 320 Cross 2014
- SMC/Barossa Bronco 320 Supermoto 2014
- SMC/Barossa Bronco 320 Cross 2015
- SMC/Barossa Bronco 320 Supermoto 2015
- SMC/Barossa Bronco 320 Cross 2016
- SMC/Barossa Bronco 320 Supermoto 2016
- SMC/Barossa Bronco 320 Cross 2017
- SMC/Barossa Bronco 320 Supermoto 2017
- SMC/Barossa Bronco 320 Supermoto 2018
other_motorcycle_models
- SMC/Barossa Bronco 300
- SMC/Barossa Jumbo 320
- SMC/Barossa Urban 50
- SMC/Barossa Urban 200
- SMC/Barossa Urban 100
- SMC/Barossa Titan 300
- SMC/Barossa Silver Hawk 250
- SMC/Barossa Skywalker 250
- SMC/Barossa Silver Hawk 170
- SMC/Barossa Quarterback 250
- SMC/Barossa Pyton 50
- SMC/Barossa Pyton 100
- SMC/Barossa Magna 250
- SMC/Barossa Magna 170
- SMC/Barossa Jumbo 302
- SMC/Barossa J-Max 750
- SMC/Barossa J-Max 700
- SMC/Barossa Stinger 250
- SMC/Barossa Cheetah 170
- SMC/Barossa Canyon 520
- SMC/Barossa Canyon 500
- SMC/Barossa Canyon 300
- SMC/Barossa Black Hawk 250