Przełączniki zespolone motocyklowe
Suzuki GS 300
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Suzuki GS 300
- Suzuki GS 300 L 1985
- Suzuki GS 300 L 1983
- Suzuki GS 300 L 1982
- Suzuki GS 300 L 1984
other_motorcycle_models
- Suzuki GS 425
- Suzuki GS 700
- Suzuki GS 500
- Suzuki GS 400
- Suzuki GS 1100
- Suzuki GS 550
- Suzuki GS 450
- Suzuki GS 250
- Suzuki GS 1150
- Suzuki GS 650
- Suzuki GS 1000
- Suzuki GS 750
- Suzuki GS 850
- Suzuki GS 125
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki GSX-8S 800
- Suzuki GSR 400
- Suzuki GSF 400
- Suzuki GSX 400
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX 1100
- Suzuki GSX-R 1100
- Suzuki GSF 250
- Suzuki GSX 250
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-S 125
- Suzuki GSX-R 125
- Suzuki GSX 600
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSX 1300 Hayabusa
- Suzuki GSX 750
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX 550
- Suzuki GSX 500
- Suzuki GSF 400 Bandit
- Suzuki GSF 600
- Suzuki GSF 1200
- Suzuki GSR 1000 Virus
- Suzuki GSX-R 50
- Suzuki GSX 1200 Inazuma
- Suzuki GSX 1200
- Suzuki GSX 1400
- Suzuki GSX 1000 Katana
- Suzuki GSF 1200 Bandit
- Suzuki GSR 750