Przełączniki zespolone motocyklowe
TM Racing SMR 530
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do TM Racing SMR 530
- TM Racing SMR 530 F ES 2011
- TM Racing SMR 530 F ES 2012
- TM Racing SMR 530 F ES 2005
- TM Racing SMR 530 F ES 2006
- TM Racing SMR 530 F ES 2007
- TM Racing SMR 530 F ES 2008
- TM Racing SMR 530 F ES 2009
- TM Racing SMR 530 F ES 2010
- TM Racing SMR 530 F Black Dream ES 2011
- TM Racing SMR 530 F ES 2014
- TM Racing SMR 530 Fi ES 2015
- TM Racing SMR 530 Fi ES 2016
- TM Racing SMR 530 Fi ES 2017
- TM Racing SMR 530 F ES 2013
- TM Racing SMR 530 Fi ES 2019
- TM Racing SMR 530 F 2004
- TM Racing SMR 530 Fi 2018
- TM Racing SMR 530 Fi 2020
- TM Racing SMR 530 Fi 2021
- TM Racing SMR 530 2003
- TM Racing SMR 530 F 2003
- TM Racing SMR 530 2004
- TM Racing SMR 530 2005
- TM Racing SMR 530 2006
- TM Racing SMR 530 2007
- TM Racing SMR 530 2008
- TM Racing SMR 530 2009
- TM Racing SMR 530 2010
- TM Racing SMR 530 2011
other_motorcycle_models
- TM Racing SMR 125
- TM Racing SMR 450
- TM Racing SMR 300
- TM Racing SMR 250
- TM Racing TM SMR 450
- TM Racing TM SMR 300
- TM Racing TM SMR 125
- TM Racing MX 125
- TM Racing TM SMX 85
- TM Racing TM FT 450
- TM Racing TM SMK 450
- TM Racing TM MX 85
- TM Racing TM EN 144
- TM Racing TM MX 450
- TM Racing TM EN 450
- TM Racing TM MX 144
- TM Racing TM MX 530
- TM Racing SMX 530
- TM Racing FT 300
- TM Racing TM EN 300
- TM Racing TM MX 300
- TM Racing CC 250
- TM Racing TM EN 250
- TM Racing TM MX 250
- TM Racing EN 125
- TM Racing TM MX 125
- TM Racing TM EN 125
- TM Racing TM 125
- TM Racing SMM 530
- TM Racing MX 530
- TM Racing MX 100
- TM Racing EN 530
- TM Racing SMX 450
- TM Racing SMX 250
- TM Racing SMX 125
- TM Racing EN 250
- TM Racing SMM 450
- TM Racing EN 450
- TM Racing MX 450
- TM Racing MX 250
- TM Racing TM 85
- TM Racing SMX 144
- TM Racing SM 125