Przełączniki zespolone motocyklowe
Yamaha PW 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Yamaha PW 50
- Yamaha PW 50 2011
- Yamaha PW 50 2003
- Yamaha PW 50 2005
- Yamaha PW 50 2012
- Yamaha PW 50 2007
- Yamaha PW 50 2008
- Yamaha PW 50 2009
- Yamaha PW 50 2010
- Yamaha PW 50 2013
- Yamaha PW 50 2014
- Yamaha PW 50 2015
- Yamaha PW 50 2016
- Yamaha PW 50 2017
- Yamaha PW 50 2018
- Yamaha PW 50 1983
- Yamaha PW 50 1984
- Yamaha PW 50 1985
- Yamaha PW 50 1986
- Yamaha PW 50 1987
- Yamaha PW 50 1989
- Yamaha PW 50 1990
- Yamaha PW 50 1992
- Yamaha PW 50 2019
- Yamaha PW 50 2020
- Yamaha PW 50 1982
- Yamaha PW 50 1988
- Yamaha PW 50 1991
- Yamaha PW 50 1993
- Yamaha PW 50 1994
- Yamaha PW 50 1995
- Yamaha PW 50 1996
- Yamaha PW 50 1997
- Yamaha PW 50 1998
- Yamaha PW 50 1999
- Yamaha PW 50 2000
- Yamaha PW 50 2001
- Yamaha PW 50 2002
- Yamaha PW 50 2004
- Yamaha PW 50 2006
- Yamaha PW 50 2022
- Yamaha PW 50 2021
- Yamaha PW 50 2023
other_motorcycle_models
- Yamaha PW 0
- Yamaha PW 80
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
- Yamaha DS-6 250